Shutterstock

Broj beogradske službe 11-0-11 koji je zamenio Beokom servis, za građane kao da ne postoji. Kako je Nova.rs pisala u ponedeljak, ogroman broj pritužbi stiže na početku grejne sezone, a Beograđani ne mogu da prijave problem, jer kad pozovu broj telefona "centralizovane" gradske službe, završavaju na beskonačnim listama čekanja. Kada smo pokušali da pozovemo ovog jutra - bili smo čak 62. po redu.

Naime, kada građani pozovu 11-0-11, oni moraju da preslušaju sve ponuđene brojeve do kraja, pa tek onda mogu da recimo prtisinu broj 5 – gde se prijavljuju problemi s grejanjem.

Kako smo se i sami uverili, od jutros je „gužva“ na pozivima te službe, te smo dobili obaveštenje da čak 61 osoba pre nas pokušava da prijavi problem s grejanjem, u osam sati ujutru.

Pročitajte još

Međutim, ovakav slučaj nije samo sa grejanjem, već prethodnih dana ni s drugim servisima u okviru tog broja nije bilo moguće stupiti u kontakt zbog prebukiranosti.

Aleksandar Šapić Foto: Filip Krainčanić/Nova.rs

11-0-11 od marta ove godine

U martu ove godine Beokom servis koji je do tada funkcionisao otišao je u prošlost. Zamenio ga je broj 11-0-11.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare