„Vi ste 62. po redu“ I jutros smo probali da prijavimo kvar na grejanju, smrzli smo se čekajući da nam se neko javi u Šapićevom Call centru koji se raspada
Broj beogradske službe 11-0-11 koji je zamenio Beokom servis, za građane kao da ne postoji. Kako je Nova.rs pisala u ponedeljak, ogroman broj pritužbi stiže na početku grejne sezone, a Beograđani ne mogu da prijave problem, jer kad pozovu broj telefona "centralizovane" gradske službe, završavaju na beskonačnim listama čekanja. Kada smo pokušali da pozovemo ovog jutra - bili smo čak 62. po redu.
Naime, kada građani pozovu 11-0-11, oni moraju da preslušaju sve ponuđene brojeve do kraja, pa tek onda mogu da recimo prtisinu broj 5 – gde se prijavljuju problemi s grejanjem.
Kako smo se i sami uverili, od jutros je „gužva“ na pozivima te službe, te smo dobili obaveštenje da čak 61 osoba pre nas pokušava da prijavi problem s grejanjem, u osam sati ujutru.
Međutim, ovakav slučaj nije samo sa grejanjem, već prethodnih dana ni s drugim servisima u okviru tog broja nije bilo moguće stupiti u kontakt zbog prebukiranosti.
11-0-11 od marta ove godine
U martu ove godine Beokom servis koji je do tada funkcionisao otišao je u prošlost. Zamenio ga je broj 11-0-11.
Odlazeći gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je tada podsetio da je ovu ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar, samo manjeg obima, koji je napravio u Opštini Novi Beograd dok je bio na njenom čelu.
U ovaj sistem 11-0-11 uključene su sledeće službe: Info-službe Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija“, „Gradskog stambenog“, „Parking servisa“, „Javnog osvetljenja“, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije“, „Beogradskih elektrana“, „Gradske čistoće“, „Zelenila – Beograd“, „Beograd-puta„.
Kao najveća prednost tada je navedeno da građani ne moraju da znaju šta je čija nadležnost, niti moraju da pozivaju različite brojeve kako bi dobili potrebne informacije, već je potrebno da okrenu jedan broj: 11-0-11.
Naš portal poslao je pitanje na adresu Grada Beograda sa željom da saznamo na koji način misle da reše očigledne probleme u funkcionisanju servisa preko kog građani prijavljuju probleme. Ali, kao i do sada, nismo dobili nikakav odgovor.
BONUS VIDEO Šapić sklanja splavove, u sukobu sa svima: Gradonačelnik Beograda u trci za novi mandat