Foto:shutterstock bykirill_makarov; shutterstock

Beokom servis, putem kojeg su građani mogli da prijave bilo koji komunalni problem više ne postoji, odlučili smo da pozovemo broj 11-0-11 kako bismo proverili koje su sve usluge građanima na raspolaganju. Mi smo pokušali da prijavimo deponiju i rečeno nam je da to možemo da učinimo u odeljku za čistoću u gradu.

Čuveno #prijaviproblem  otišlo je u istoriju.

Građani Beograda do sada su problem koji primete mogli da prijave preko telefonskog broja, sajta, jedinstvene aplikacije, tvitera ili fejsbuka, sve to sada je spalo samo na – poziv.

Pozivom na broj 11-0-11 građani imaju mogućnost da stupe u kontakt sa delom za inspekcije i nadzor, potom sa Vodovodom i kanalizacijom, zatim delom za zgrade i hitne intervencije, Infostanom, delom sa grejanjem i toplom vodom, čistoćom u gradu, javnim prevozom i saobraćajnicama, parkingom u gradu, javnom rasvetom i ostalim informacijama.

Stanovnici Beograda moraće da se naviknu na novi način prijave problema u glavnom gradu Srbije.

Korisnici Tvitera bili su iznenađeni kada su otkrili da je popularni profil @prijavi_problem službe Beokom na toj društvenoj mreži – ugašen.

Od 14. marta, ni sajt Beokoma ne funkcioniše, a na aplikacijama za android i ajfon mobilne telefone pojavljuje se obaveštenje da „servis nije u funkciji“.

Telefonski broj Beokoma 0800110011 još je u funkciji, a snimljena poruka kaže da je u pitanju „servisni centar Grada Beograda“.

Umesto ukinutih platformi, Beograđanima je za prijavu problema u gradu na raspolaganju telefon Servisnog centra na broju 11-0-11.

PROČITAJTE JOŠ

Gradonačelnik Aleksandar Šapić je prilikom obilaska novog prostora u Knez Mihailovoj ulici podsetio da je ovu ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar, samo manjeg obima, koji je napravio u Opštini Novi Beograd dok je bio na njenom čelu.

„Trebalo je malo više vremena, jer je čitav prostor posebno uređen sa info-službama svih javnih preduzeća na jednom mestu. Ali pomeranje roka je trivijalna stvar u odnosu na važnost servisa i mislim da je za komunikaciju Grada s građanima ovo istorijski dan. Od danas, na jednom mestu su info-službe Komunalne milicije i inspekcije, ‘Infostan tehnologija’, ‘Gradskog stambenog’, ‘Parking servisa’, ‘Javnog osvetljenja’, javnog prevoza, ‘Beogradskog vodovoda i kanalizacije’, ‘Beogradskih elektrana’, ‘Gradske čistoće’, ‘Zelenila – Beograd’, ‘Beograd-puta’. Ovaj sistem je objedinio sve njih i u sve pozive imaćemo uvid, tako da neće postojati nijedna informacija koju dobijemo od Beograđana, a da ostane začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići i kvalitet naših javnih preduzeća“, rekao je Šapić, najavljujući da će i sam obavljati kontrolu da li se reagovalo po pritužbama građana.

Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju o tome ko je za šta nadležan, čak će dobiti informaciju ko je nadležan ukoliko to nije Grad.

„Novitet je to što su ovakve službe do sada zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis će biti otvoren 24 sata svakog dana u godini. Želja nam je da budemo ekspeditivni i tačni, ali ćemo biti rigorozni za one koji iz bilo kojih razloga žele da nas ometaju“, naveo je gradonačelnik i dodao da ovakvim sistemom ne mogu da se pohvale ni gradovi koji su daleko ekonomski snažniji i uređeniji.

BONUS VIDEO: Anketa o deponiji na Železničkoj stanici

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar