Prema rezultatima velikog istraživanja koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa agencijom The Employer Branding među mladima u Srbiji od 18 do 30 godina, SBB je proglašen za omiljeni brend internet provajdera i jedan je od najpoželjnijih IT poslodavaca, saopštio je SBB.

„SBB je još jednom dokazao da se korisnici mogu, u bilo kom trenutku, osloniti na kvalitet vrunskih inovativnih usluga i da umeju to da prepoznaju i cene. Pored zadovoljstva korisnika, prioritet kompanije je i zadovoljstvo zaposlenih, profesionalaca, stručnjaka, i obrazovanih mladih ljudi koji odgovorno rade svoj posao“, piše u saopštenju.

U njemu se navodi da je činjenica da je 46 odsto zaposlenih u SBB timu više od pet godina, 28 odsto njih više od 10, a čak 38 odsto menadžera je mlađe od 40 godina. Upravo iz ovih razloga, kako se dodaje, verujemo da je SBB među mladima prepoznat kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji.

SBB korisnici u ponudi imaju i ekskluzivan TV sadržaj na kanalima N1, Nova S, Sport Klub, Nova Sport, Pikaboo, Vavoom i najgledanije emisije – Veče sa Ivanom Ivanovićem, 24 minuta sa Zoranom Kesićem, Utisak nedelje, PLjiŽ i mnoge druge. Najnovije, tačne i nezavisne vesti svakog dana emituju se na N1, jedinom mediju u Srbiji u koji ima poverenje više od 60 odsto ispitanika ankete Centra za medijska istraživanja  i drugoj televiziji na listi nauticajnijih medija među mladima u Srbiji.

SBB će i u budućnosti pokazati da može da se nosi sa svim izazovima, odgovori svim potrebama korisnika i brine o zadovoljstvu svojih zaposlenih, piše u saopštenju.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar