Foto: Nemanja Jovanović/Nova.rs

Tog 14. januara građani su obavešteni da je, pored prijave elektronskim putem, za iskazivanje interesovanja za vakcinaciju, dostupan i telefon 080/0222334. Međutim, ovaj telefon je trenutno potpuno nefunkcionalan, u to se uverila i redakcija portala Nova.rs, nakon više pokušaja i pozivanja ovog broja telefona sa različitih mobilnih i fiksnih mreža.

„Ovaj poziv je besplatan, Dobro došli u kontakt centar instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ za iskazivanje interesovanja za vakcinisanje protiv covid 19. Radno veeme Kontakt centra je od ponedeljka do petka u periodu od 8h do 20h. Podaci o lilnosti se prikupljaju u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o lilnosti, u svrhu određivanja termina i mesta vakcinacije protiv covid 19″, poruka je koja se čuje nakon što pozovete 080/0222334.

Ono što sledi nakon poruke je muk, ne postoji bilo kakva opcija, niti signal.

Na ovaj problem, ukazala nam je jedna čitateljka, koja je pokušavala daa dobije kol centar i nije uspela da dobije neophodne informacije. Nova.rs pokušala je da od Instituta za Javno zdravlje dobije informaciju o tome šta se dešava sa njijovim kol centrom, ali odgovor nismo dobili, niti od njihove press službe, niti od direktorke „Batuta“ Verice Jovanović.

Kada je u januaru počeo sa radom, kol centar najavio je lično direktor vladine Kancelarije za IT E-Upravu Mihailo Jovanović, koji je rekao da će raditi od 8.00 časova ujutro do 20.00 časova uveče.

Mihailo Jovanović Foto:TANJUG/ ZORAN ZESTIC

„Pozivam građane da nastave da se prijavljuju preko portala, jer sam ubeđen da je to sigurniji način, neće pogrešiti u saopštavanja podataka“, rekao je tada Jovanović za TV Prva. On je rekao da Institut za javno zdravlje „Batut“ priprema ekipe, po domovima zdravlja, koje će odlaziti radi vakcinacije, kod onih koji zbog zdravstvenih problema ne mogu da izađu iz stanova.

Na pitanje kako će građani znati kada će biti vakcinisani, on je rekao da preko kontakt centra mogu da ostave adresu elektronske pošte, ali je objasnio da se javljaju i građani koji možda nisu dovoljno informatički pismeni.

„Zato obavezno treba da ostave broj mobilnog ili fiksnog telefona da bismo ih nazvali i saopštili kada im je termin za vakcinaciju“, rekao je Jovanović.

To sada, izgleda, više nije u planu.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare