Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

"Teraju te da radiš šest dana nedeljno, iako to po zakonu ne smeju, a taj šesti dan ti vode kao dobrovoljni rad. Plaćaju ti manje nego za redovan rad, nemaš pravo na topli obrok, a ako na to ne pristaneš onda te skidaju sa linije, daju ti nešto što ti je daleko od kuće ili te čak prebace u drugi pogon. Čist mobing", ispričao je za N1 jedan od vozača Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd", koji kaže da je svakodnevno izložen pritisku svojih nadređenih.

Sagovornik N1 dodaje i da je autobus koji vozi jedan od novijih u pogonu, a da je klima-uređaj u njemu neispravan još od juna.

„Duva, ali ne ‘ladi. Razumem nezadovoljstvo putnika, ali možeš li da zamisliš kako je meni bilo celo leto, svaki dan bez klime. Dođem kući, a pantalone mi bele od znoja. Imaš garažu od hiljadu i kusur autobusa, od kojih 600-700 ima klimu, a ti nemaš svoju službu već plaćaš trećim licima da vrše popravku i održavanje klima-uređaja. I normalno da ti je skupo. Da ne pričam o redovnom održavanju. Na kraju svake sezone trebalo bi promeniti filtere, a to se nikad ne radi. Ko će da da pare za to…“, pita se naglas.

Kako kaže, najradije bi dao otkaz, ali „dođeš u situaciju da moraš da trpiš“.

„Stisnu te godine, gde sad ja da idem u ovim godinama… Jeste li čuli nekad da je GSP napustio neki referent, administrativni radnik, direktor? Ne, sigurno. Zauzeli poziciju i ne mrdaju. Idu vozači i mehaničari. Odlaze čak i novozaposleni vozači koji su sami platili obuku. Rade dva meseca i kažu ‘platiću koliko treba, ali neću više ovde da radim’. To vam sve govori“, priča ozlojeđeno.

Opširnije pročitajte na N1.

BONUS VIDEO Zašto Srbija nema dovoljno kvalitetnih profesionalnih vozača autobusa

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare