Foto: TANJUG/ MILOS MILIVOJEVIC/ nr

Javno preduzeće Ada Ciganlija, u saradnji s Inicijativom mladih za promociju evropskih vrednosti (IMPDEV) i brojnim partnerima, obeležilo je Svetski dan turizma, a za tu priliku plato beogradskog „Stounhendža“ na kratko je pretvoren u turističku promenadu s promotivnim štandovima.

Svetski dan turizma, koji se inače obeležava 27. septembra, okupio je na Adi turističke organizacije Srbije, Beograda, regije Zapadna Srbija, Udruženje za izradu suvenira Etno stil Jojić i Udruženje žena „Mimoza“ iz Stare Pazove, Dunavski centar za kompetenciju, Kamping asocijaciju Srbije, Hotel Šumadija, Gradske pijace, a realizaciju manifestacije pomogao je Sekretarijat za privredu Grada Beograda, saopštili su organizatori.

Svetski dan turizma na Adi praćen je prigodnim muzičkim programom i nagradnim kvizom za posetioce, a organizatori su se pridružili ovogodišnjem pozivu Agencije Ujedinjenih nacija za turizam (UNWTO) da kao temu istaknu „Turizam za inkluzivni rast“.

Foto: TANJUG/ MILOS MILIVOJEVIC/ nr

Manifestacija je, po oceni organizatora, „pokazala da turizam ima jedinstvenu snagu kojom svakog aktera u toj industriji podstiče da ne posustane, već mu daje priliku da novim idejama prihvati izazove, postavi i ostvari poslovne ciljeve, prilagođavajući se novim okolnostima na tržištu“.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar