Komercijalna banka: Tri opcije podizanja penzija

Društvo 24. mar. 202021:10
Podeli:
Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Komercijalna banka, posle instrukcija Narodne banke, pozvala je penzionere da se odmah jave i opredele se za jednu od tri opcije za podizanje penzija.

Prva opcija je, kako navode, da se penzioner opredeli da jednokratno ovlašćenje licu u koje ima poverenja i da u skladu sa tim ovlašćenjem, ono može da podigne umesto penzionera njegovu penziju i dostavi mu je.

Druga opcija je da se penzioner opredeli da banka izvrši isplatu penzije tako da izvrši pakovanje u koverat sa tri primerka naloga za isplatu i u saradnji sa Poštom Srbije dostavi penziju na kućnu adresu penzionera.

Penzioner tom prilikom dostavlja i infomaciju o iznosu koji bi mu bio dostavljen na kućnu adresu.

Treća opcija je da penzioner ne želi da prihvati ni jednu od prethodne dve opcije, jer raspolaže platnom karticom, sredstvima putem e-bankinga ili nešto slično.

Za penzionere koji se opredele za prvu opciju Komercijalna banka će omogućiti isplatu prihvatanjem jednokratnih ovlašćenja koja su vlasnici računa dali podnosiocu naloga i ovlašććenom licu i koja ne moraju da budu overena kod nadležnih organa.

To podrazumeva izdavanje jednokratnog Ovlašćenja od strane klijenta bliskoj osobi u koju klijent ima poverenja, da u njegovo ime preduzme isplate.

“Obrazac Ovlašćenja može se preuzeti u radno vreme u prostorijama banke ili na sajtu banke, a prihvataćemo i ovlašćenja u slobodnoj formi – pisana rukom”, navode iz Komercijalna banka.

Dodaju da ovlašćenje mora da bude potpisano od strane davaoca vlasnika računa i to na identičan način kako je vlasnik računa potpisao ugovornu dokumentaciju u banci.

Ovlašćenje mora da sadrži matične podatke davaoca ovlašćenja i ovlašćenog lica kao što su ime, prezime, matični broj, adresu stanovanja, br. ID dokumenta, obaveštava Komercijalna banka.

Banka će nakon prijema originala Ovlašćenja izvršiti kontrolu dokumenata ipodataka, kao i proveru telefonskim putem pozivanjem klijenta na broj ažuriran u arhivi banke – i ako sve bude u redu izvršiće isplatu.

Za klijente koji se opredele za penziju preko pošte Komercijalna banka je pozvala da pored navođenja aktuelne adrese za dostavu, opredele i za iznos koji će banka dostaviti a koji je u okviru dozvoljenog prekoračenja.

Sve klijente koji su se opredelili za treću opciju Komercijalna banka je pozvala da je obaveste o tome preko e-mail adrese – [email protected] i to tako što će u naslovu navesti za koju su se od tri opcije opredelili, ili preko kontakt centara čiji su brojevi 011-2018600, 011-2018606 i 066-8927906.

“Ukoliko ste dobili i našu SMS poruku i odgovorom se izjasnili za opciju 1, molimo da postupite po napred navedenom uputstvu prilikom podizanja, a ako ste se SMS porukom izjasnili za opciju 2, molimo Vas da nas što pre obavestite o adresi i iznosu, dok za opciju 3 na našu SMS poruku, nema potrebe za dodatnim izjašnjavanjem”, navodi u pozivu objavljenom na sajtu Komercijalne banke gde je dostupan i formular ovlašćenja.

Vlada Srbije saopštila je ranije danas da će se isplate penzija vršiti uz posebna ovlašćenja, kao i putem dostave.

Kompletne troškove dostave snosiće Republika Srbija, tako da penzioneri neće imati dodatne izdatke zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.

Vojska Srbije i MUP biće na raspolaganju Pošti Srbije tokom raspodele penzija.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram