Osnivač Fondacije Alek Kavčić, čiji cilj je da đacima udžbenike koje je odobrilo Ministarstvo prosvete učini dostupnima besplatno ili po ceni štampanja u svrhu promocije obrazovanja i nauke, kaže za N1 da je interesovanje veliko, sam tiraž udžbenika je porastao, "na veliko zadovoljstvo roditelja u onim školama gde se naši udžbenici koriste". Ističe da postoji generalno, naročito od monopolista u toj oblasti, "mutan marketing kada je u pitanju plasman udžbenika", kao i da bi voleo da se roditeljima dozvoli da učestvuju u izboru udžbenika u školi u koju ide njihovo dete. Navodi i da "imamo nepravedan sistem tržišta u kojem marketing ide ka nastavniku, odnosno ka onom koji ne kupuje, pa on ni nema motivaciju da cenu gleda kao nešto što ga opredeljuje", dodajući da su cene udžbenika u maloprodaji veoma visoke, i da su troškovi proizvodnje samo 20 odsto maloprodajne cene".

Komentari

Vaš komentar