Informer osuđen zbog članka o Vojinu Rakiću

Društvo 06. jul. 202119:23
Podeli:
Vojin Rakić Foto: N1
Vojin Rakić Foto: N1

Viši sud u Beogradu doneo je presudu da je dnevni list Informer u svom elektronskom izdanju „objavljivao neistinite informacije“ o predsedniku pokreta Novi šesti oktobar, Vojinu Rakiću, te da mu je svojim neistinama „povredio pravo na dostojanstvo“, saopšteno je iz pokreta Novi šesti oktobar.

Osim novčane kazne, Informer je, kako se navodi, obavezan da najkasnije u drugom narednom izdanju objavi ovu presudu, bez komentara i o svom trošku.

Osoba koja je pisala tekst a predstavila se kao bivša novinarka Informera, na suđenju je, kako stoji u saopštenju, izjavila da je pročitala samo apstrakt (sažetak) članka koji je Rakić objavio u renomiranom međunarodnom naučnom časopisu, a bavi se etikom i iz apstrakta je zaključila da Rakić „podstiče prostituciju“.

Kako je apstrakt potpuno pogrešno preveden, a u prevodu se nalaze i tvrdnje koje su dijametralno suprotne od onih koje je Rakić iznosio u samom apstraktu članka, bivša novinarka Informera izjavila je da je mislila da je ispravno razumela članak, jer je u školi imala dobre ocene iz engleskog, navode iz pokreta Novi šesti oktobar.

Članak u Informeru je, kako se podseća, izašao pošto je Vojin Rakić oštro kritikovao protivpandemijske mere Vlade Srbije, a posebno krivotvorenje podataka koje je, kako je tvrdio, imalo za cilj drastično relaksiranje mera radi održavanja prošlogodišnjih izbora.

BONUS VIDEO: Božo Prelević o političkom hohštapleraju

Komentari

Vaš komentar