Prema informacijama Centra za lokalnu samoupravu, GSP Beograd duguje dobavljačima i serviserima oko 5,1 milijardu dinara, što značajno utiče na kvalitet i bezbednost prevoza u gradu, izjavio je direktor ove organizacije i nekadašnji gradski odbornik Nikola Jovanović.
„U prilog ovoj tezi govori i veći broj starih vozila iz 2002. i 2003. godine koji se ovih dana mogu videti na ulicama Beograda. Radi se o MAN vozilima proizvedenim u Turskoj sa EURO 3 motorima, koji su davno trebalo da budu rashodovani“, dodao je Jovanović.
„Ugovorom o lizingu za kupovinu 100 novih BMC gasnih autobusa bilo je predviđeno da se najstarija vozila sa EURO 3 motorima povuku iz saobraćaja, a da Grad dobije povrat cene u iznosu od 3 miliona evra“, objašnjava direktor CLS-a.
„Da li je ikada ovo realizovano i ako nije, zašto nije?“, postavio je javno pitanje Jovanović i upitao „da li se ova najstarija vozila drže na ulicama zato što je loše održavanje novijih autobusa i zato što se ne plaća redovno ovlašćenim servisima?“
BONUS VIDEO GOST Nikola Jovanović
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare