Foto:Nova.rs

Nadvožnjak na Ibarskoj magistrali kod Kraljeva, kao deo novog auto puta od Preljine do Pojata, a koji je oštetio bager koji se nalazio na vučnom vozilu, prema našim saznanjima niži je od četiri metra. Nakon njegovog postavljanja, izvođači radova na Moravskom koridoru nisu postavili i tablu sa znakom upozorenja o njegovoj visini.

„Reč je o velikom propustu izvođača radova. Tabla na kojoj bi pisala njegova visina od puta do vrha, morala je da bude istaknuta odmah po njegovom postavljanju. To nije učinjeno, i dogodilo se da vozač nije mogao da proceni da li će ili neće moći da prođe ispod tog nadvožnjaka. Na kraju, nije morao to ni da zna, trebalo je samo da vidi upozorenje. Ali, njega nema“, kaže za Nova.rs izvor iz Gradske uprave u Kraljevu.

Kako saznajemo, plan izvođača radova je bio da visina nadvožnjaka bude najmanje 4,5 metra. A do nje bi došli produbljivanjem postojeće magistrale.

Međutim, ako uzmemo u obzir da deonica Moravskog koridora koja prolazi pored Kraljeva neće biti završena bar još dve godine, postavlja se pitanje šta će do tada raditi stanovnici ovog kraja, jer je to jedini put između Preljine i Kraljeva.

PROČITAJTE JOŠ

„Treba da stane naš život zbog ovoga. Ovo je poljoprivredni kraj. Pored Zapadne Morave ima puno oranica koje se obrađuju. A za to su potrebne mašine. Šta mi sada da radimo ako moramo da oteramo ili doteramo neku od njih. Kuda da prođemo, kada su nam postavili ovaj niski nadvožnjak“, kaže za naš portal Dragan Mladenović iz sela Miločaj.

Foto:Nova.rs

Prema pisanju Insajdera, za incident je odgovoran podizvođač kompanije “Behtel – Enka” koja gradi „Moravski koridor.

„Podizvođač izvođača radova na izgradnji autoputa Pojate – Preljina, preduzeća Bechtel Enka UK Limited Ogranak Beograd, transportujući bager državnim putem Kraljevo – Čačak, krećući se ispod podvožnjaka u izgradnji, na 84 kilometru autoputa, oštetio je jedan podužni nosač”, navodi se u odgovoru koji je dostavio izvođač radova. Posao je ugovoren u decembru 2019. godine za 745 miliona evra, uz dodatnih 20 odsto za eventualne dodatne radove.

U pitanju je nešto više od 112,37 kilometara autoputa.

Američko – turski konzorcijum “Behtel – Enka” bio je jedini ponuđač na tenderu u avgustu 2019. godine.

BONUS VIDEO: Uložili 700 miliona dinara za nadvožnjak u batajnici a on se raspada, meštani rukom skidaju delove bezbednosne ograde! 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare