Ujedinjeni festivali Srbije, koje predvode EXIT, Beerfest, Lovefest, Arsenal fest i Nišville, saopštili su da su pokrenuli nacionalnu kampanju za vakcinaciju, čiji su fokus mladi, za koji su naveli da je to deo populacije koji je u prethodnih 14 meseci "mnogo toga pretrpeo".
Ujedinjeni festivali Srbije pozvali su mlade, koji su do sada bili na poslednjem mestu, kada je u pitanju vakcinacija i briga o mentalnom zdravlju, da daju svoj doprinos vraćanju normalnom životu, preuzmu odgovornost za sebe i svoju okolinu i vakcinišu se.
„To je jedini način za ostvarenje postavljenog zajedničkog cilja – da pre 21. juna više od 50 odsto punoletnog stanovništva Srbije bude vakcinisano što će, između ostalog, omogućiti povratak festivala i koncerata“, navodi se u saopštenju za javnost.
Kampanja koja je danas pokrenuta odvija se uz podršku nacionalne platforme Vlade Srbije „Srbija stvara“, Ministarstva zdravlja i gradova Beograda i Novog Sada.
„Započinjemo dosad najžešću borbu za kraj pandemije i povratak normalnom životu, korišćenjem jedinog oružja koje čovečanstvo ima – vakcine“, piše u saopštenju.
Kampanja se sastoji iz dva dela: „Neću više da igram/vrtim/sviram sam(a)“, koja je usmerena prema svima kojima nedostaju koncerti i festivali, i „Ima li neko bolju ideju“, koja je namenjena svima onima koji nisu sigurni da je vakcinacija najbolji put za izlaz iz pandemijske krize“
Zajedničko za oba smera je slogan „Vakcina je jedini način da ponovo budemo zajedno“, navodi se u saopštenju.
U sklopu kampanje usmerene ka vakcinaciji mladih u Srbiji pokrenut je sajt koji će u realnom vremenu prikazivati napredak kampanje, kao i to koliko je blizu krajnjem cilju – 50 odsto imunizovanog punoletnog stanovništa.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare