Ekspert za bezbednost civilnog avio saobraćaja Milan Kuč ocenio je da su "gužve neminovne i zagarantovane do kraja sezone i to nije samo problem beogradskog aerodroma već i globalnog tržište avijacije".
Prema njegovom rečima, niz okolnosti su uticale na kašnjenje letova nacionalnog avio prevoznika, jedan od tih faktora je, kako je naveo i nedostatak radne snage kod operatera aerodroma Nikola Tesla.
„To je u značajnoj meri uticalo na redovnost avio-saobraćaja. Zadatak avio kopmanije, kao i operatera, jeste da preduzmu sve neophodne mera da bi obezbedili redovnost avio-saobraćaja. Videli smo da smo u posledenje vreme imali niz problema izazvanim kako situacijom na aerodromu, ali nekim i drugim tehničkim i tehnološkim razlozima“, objasnio je Kuč u emisiji „Dan uživo“.
Na pitanje o najavi ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića o raspisivanju tendera za novog ovozemaljskog operatera, Kuč ističe da to nije tako jednostavan postupak.
„On prati niz vrlo složenih koraka i moram priznati da u ovom trenutku na našem tržištu ne vidim nekog ko bi mogao da ispuni sve te tehničke, tehnološke, organizacione i finansijske uslove i da sa lakoćom dođe do dozvole za pruženje usluga ovozemaljskog opsluživanja“, istakao je ekspert za N1.
Opširnije čitajte na N1.
***
BONUS VIDEO – Dok putnici gube novac i živce: Da li je u većem problem aerodrom ili Er Srbija?