Foto:Nemanja Jovanović

Kakva je budućnost taksi prevoza u Beogradu? Poslednjih meseci, primetno je da vozila nema dovoljno i da je u popodnevnim satima teško dobiti bilo koje udruženje. Taksisti poručuju da je vozila manje, zbog toga što su mnogi od njih otišli u inostranstvo, jer se taksiranje u glavnom gradu ne isplati zbog cena koje nisu menjane godinama. S druge strane iz gradske uprave poručuju da taksisti nisu u njihovoj nadležnosti, ali da su upoznati sa njihovim zahtevom kada je reč o korigovanju cena prevoza.

Za pojedine je i dalje luksuz. Ima i onih koji se jedino tako voze gradom, ali i onih kojima je jedini način da se prevezu do željene lokacije. Međutim, neretko se čekanje na vožnju pretvara u „večnost“, jer je taksija na ulicama Beograda sve manje, piše N1.

„Previše je jeftin taksi i onda imaju svi tu mogućnost da se voze, to su vožnje od 250-300 dinara, ljudi se voze po 700-800 metara, za to vreme bi se uzele dve-tri vožnje, gužve su ludačke“.

Povezane vesti:

„Posla je sve manje, bila je korona, preživeli smo, mnogi su otišli iz zemlje, tako da to što ima na ulicama ima, klasično preživljavanje i još odlaze iz zemlje. Gde odlaze? Slovenija, Nemačka, Austrija“.

„Mnoge kolege rade do pet sati i onda idu kući, dok ne dođu oni koji rade večernje, to je to, onda se desi da bude manje vozila“, rekli su taksisti sa kojima smo razgovarali.

A da se u glavnom gradu „kuburi“ sa taksijem, potvrđuju i u Taksi komori Srbije. Navode da je korona dosta uticala na tok posla, ali i to što cena prevoza nije menjana godinama. Ipak, tu problemima nije kraj.

„Vi ne možete ni da zamislite koliko gužvi ima po ovom gradu kad mi ne možemo da preuzmemo vožnju, ne smemo da se usudimo da konkurišemo za vožnju zato što su radovi svuda“, objašnjava Boško Vukojević iz Taksi komore Srbije.

Iz gradske uprave poručuju da su upoznati sa problemima i zahtevima taksista, ali da oni nisu u nadležnosti Grada Beograda. Uprkost tome, ipak, tvrde, da broj vozila na ulicima nije smanjen u odnosu na prethodne godine.

„Broj taksi vozila na ulicama Beograda je 7.006. Što se tiče zahteva za povećanje cene koji su taksisti uputili Gradu Beogradu, razmatra se ekonomska opravdanost zahteva i o tome će biti odlučeno“, naveli su iz Grada.

Dok se o zahtevu taksista ne odluči, pojedni predstavnici taksi uruženja poručuju da bi država što pre trebalo da reši problem nelegalnih prevoznika i omogući bolje uslove za rad onima koji legalno prevoze građane, što bi, kako poručuju, sigurno uticalo na povećanje broja taksi vozila u glavnom gradu.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar