Foto: Slavica Stajic / Alamy / Alamy / Profimedia; Twitters/Servisnicentar

Opcija onlajn prijave komunalnih problema u Beogradu ponovo se vratila, ali uz bitne izmene. Da bi prijava bila validna građani sada moraju da ostave svoje lične podatke. Grad Beograd tvrdi da garantuje zaštitu ličnih podataka, a ovakvu odluku pravda zaustavljanjem potencijalnih zloupotreba.

Kako je Servisni centar objavio na Tviteru, nalog za prijavu je namenjen konkretnim komunalnim problemima.

Da bi se problem prijavio, neophodno je da se građani verifikuju, odnosno registruju, zbog, kako je istaknuto, „eventualne zloupotrebe resursa Grada Beograda“.

Da bi prijava problema bila validna, neophodno je ostaviti lične podatke u DM Servisnog centra (inboks).

Ukoliko vam Servis centar uzvrati praćenjem, na dobrom ste putu – možete prijaviti problem.

Kada smo pozvali jedinstveni broj za prijavu problema 11-0-11 pokušali smo da saznamo koje je to lične podatke neophodno dostaviti.

Kako je operater Servisnog centra naveo, neophodno je ostaviti broj telefona, ime i prezime, a u zavisnosti od prijave komunlanog problema, moguće je da će vam tražiti i adresu.

Na ovaj način, Grad Beograd je zakomplikovao i otežao prijavu problema, koja je ranije bila jednostavna, slanjem fotografije sa mesta događaja.

Beokom otišao u istoriju, umesto njega broj 11-0-11

Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11, putem kojeg će građani prijavljivati komunalne probleme, dobijati informacije i davati sugestije radi boljeg funkcionisanja grada danas počeo je sa radom sredinom marta.

PROČITAJTE JOŠ

Profili Beokoma na društvenim mrežama putem kojih su građani isto mogli da prijavljuju komunalne probleme više nisu dostupni.

U intervjuu za Blic, gradonačelnik Beogada, Aleksandar Šapić ranije je pojasnio da je verifikacija  sada neophodna jer, „ukoliko neko pošalje lažno obaveštenje, ugrožava sve, šire se lažne informacije, a onda taj mora i da odgovara“.

„Na primer, neko pošalje staru fotografiju nagomilanog smeća od pre četiri godine, ekipa Gradske čistoće izađe na teren, a ispostavi se da je prijava lažna. Neko prijavi da je pukla cev, ekipa Vodovoda i kanalizacije reaguje, izađe na lice mesta, a ispostavi se da se neko „samo šalio“. Svaki izlazak ekipe na teren košta i sredstva ne mogu da se troše zato što se neko „šalio“ – istakao je Šapić.

BONUS VIDEO: Ko su Šapićevi čuvari pod maskama?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar