Mobilni telefon, mreža, pokrivenost
Foto: Shutterstock

Kompanija A1 oglasila se nakon što je u utorak popodne došlo do privremenih tehničkih problema sa telekomunikacionom mrežom. Kako se navodi u saopštenju kompanije, do poteškoća je došlo zbog "radova na unapređenju mreže".

U saopštenju se navodi da je deo korisnika imao ograničen pristup uslugama, zbog čega se A1 izvinjava.

„Kolege iz tehničke službe su odmah reagovale i uklonile ih u najbržem mogućem roku. Svesni smo važnosti koje naše usluge imaju za korisnike, zbog čega se održavanje A1 mreže odvija 24/7. Zahvaljujući tome, i velikim unapređenjima koje smo sproveli posebno tokom 2021. godine, poteškoce ovog tipa dešavaju se u retkim slučajevima. A1 Srbija nastavlja sa proširenjem mrežnih kapaciteta i unapređenjem data servisa širom Srbije“, navodi se u saopštenju.

Podsećamo, čitaoci Nova.rs javili su se juče oko 18 sati sa žalbama na kvalitet signala A1. Signal nisu imali korisnici A1 mreže na području Novog Sada i Beograda…

*

*

BONUS VIDEO: Najava novina NOVA za 26. januar

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare