Direktor sektora SBB-a za pravne poslove Jovan Zečević izjavio je u Novom danu da je u poslednje vreme povećan broj slučajeva u kojima se nude korisnicima ove kompanije ponude konkurentskih firmi, koje su van onoga što se nudi u opštim i akcijskim ponudama operatera, kao i da se na taj način direktno krši Zakon o zaštiti potrošača.
Međutim, kaže Zečević, stvari su se preokrenule i sada imamo situaciju da se korisnicima SBB-a nude „nepristojne ponude u vidu otkupa ugovora kod korisnika koji su već pod ugovornom obavezom“.
„Nude se ponude koje su van onoga što se nudi u opštim i akcijskim ponudama operatera, i to je sve suprotno Zakonu o zaštiti potrošača. To prevazilazi i ‘gerila marketing’ i nasrtljivu poslovnu praksu, više to nije ubacivanje oglasnog materijala u poštanske sandučiće, već je evidentno da pojedini konkurenti, odnosno pojedina lica poseduju podatke koji su iz ugovora“, kaže Zečević.
Na taj način, konkurencija prema njegovim rečima, pokušava da privuče korisnike SBB-a da raskinu ugovor i pređu kod konkurenata.
„Taj način ‘marketinga’ uzima zamah i on se preselio i na internet platforme, gde postoje lažni nalozi, i to će biti sve više ispoljeno u poslovanju. Mi ćemo u narednom periodu rešavati to prijavama, a nadležni organi trebaju da rešavaju takve slučajeve“, smatra Zečević.
Govoreći o načinu na koji privatni podaci korisnika, koji predstavljaju poslovnu tajnu, dolaze kod konkurencije, on ističe da SBB ima jak bezbedonosni sistem i da nije moguće iskopirati ili preneti lične podatke iz postojeće baze.
„Naravno, uvek postoji ljudski faktor, odnosno lica koja zlonamerno mogu da kompromituju te podatke. To nije ništa novo, ali smo u SBB-u sproveli niz bezbedonosnih mera kod lica koja manipulišu podacima, kako bi se pridržavali tih procedura. U slučaju kršenja pravila, postoje disciplinske mere koje uključuju i prestanak radnog odnosa. To su ozbiljne stvari“, naglašava Zečević.
SBB je deo United Grupe u okviru koje posluje i TV N1
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare