Foto:Nova.rs

Banka Intesa objavila je jutros na svom Tviter nalogu obaveštenje da su otklonjene poteškoće u radu platnih kartica, kao i usluga mobilnog i onlajn bankarstva. Društvene mreže su se sinoć usijale od komentara klijenata ove banke zbog problema koje su imali prilikom upotrebe kartica.

„Nemam pristup plaćanju, nemam pristup podizanju para, nemam pristup onlajn bankarstvu, nemam pristup podršci, nemam pristup praktično ničemu osim vašim večito bagavim i nepodnošljivim servisima i aplikacijama“ napisala je sinoć jedna korisnica Tvitera.

 

Foto:Nova.rs

 

Drugi korisnik prenosi iskustvo da su mu kartice odbijene i da ih bankomati odmah izbacuju.

 

Bilo je i onih koji su sinoć došli u vrlo neprijatnu situaciju da im budu odbijene kartice prilikom plaćanja u prodavnici iako su na računu imali sredstva dovoljna za transakciju.

Više od dvedeset ovakvih i sličnih objava bilo je sinoć na Tviteru u kojima je označen nalog Banke intesa.

Svima njima sa naloga banke je sinoć najpre odgovoreno da su uočeni problemi i da se rešavaju, da bi jutros korisnici putem objave bili obavešteni da je problem rešen.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare