Foto:Promo

Nova generacija TV oglašavanja, koje različitim gledaocima servira različite reklame dok gledaju isti program, dostupna je i na televizijama N1 i Grand koje sada postaju deo partnerskih kanala platforme VIDA.

VIDA je inovacija kompanije United Media a koja nudi oglašivačima preciznije oglašavanje na televizijama, tj mogućnost usmeravanja reklama prema različitim segmentima. Kada govorimo iz pozicije gledaoca to znači da će u okviru reklamnog bloka gledalac imati mogućnost da vidi relevantne oglasne poruke.

Ova platforma je lansirana u junu prošle godine i u njoj je već 11 kanala a sada se tom portfoliu priključuje najprestižniji informativni kanal – N1, kao i muzičko-zabavni kanal – Grand.

“Pored konstantnog porasta broja korisnika na našoj platformi, posebno smo ponosni na proširenje dostupnih kanala ka našim partnerima i klijentima, koje čine kako veliki svetski brendovi, tako i male lokalne kompanije koje su prepoznale prednosti našeg rešenja.” – rekao je Aleksa Radonjić, Head of Sales.

Foto:Promo

Pošto VIDA omogućava da domaćinstva, dok gledaju isti televizijski program, vide različite reklame idealna je za one oglašivače koji svoje poruke žele da upute upravo segmentima kojima se obraćaju, što prostor televizijskog oglašavanja čini dostupnijim za veliki broj malih i srednjih preduzeća.

“Nakon ovog proširenja u Srbiji, cilj nam je takođe da nastavimo sa razvijanjem slovenačkog tržišta, a takođe nam je u planu i lansiranje VIDA platforme u Bosni i Hercegovnini i Crnoj Gori”, najavljuje Aleksa Radonjić.

Među kanalima koji su od početka uključeni u platformu su, među ostalima: Sport Klub, IDJ, Nova S, Cinemania… Reklame se emituju na EON uređajima koji televizijski signal primaju putem interneta.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar