Foto: ECS

Ecommerce industrija nastavlja da beleži rast na svim nivoima i postaje naša svakodnevnica na domaćem tržištu. Ljudi, u svom privatnom i poslovnom okruženju, sve više prihvataju digitalnu komunikaciju, administraciju, online kupovinu i prodaju. Korišćenje svih benefita koje nosi razvijena ecommerce industrija je moguće kroz dalje podizanje svesti i još intenzivniju edukaciju kupaca, prodavaca i svih ostalih učesnika digitalnog ekosistema - jer ecommerce su ljudi, saopšteno je iz Ecommerce Asocijacije Srbije.

Ecommerce Asocijacija Srbije, upravo zbog toga, već godinama uspešno inicira, razvija i promoviše rad na unapređenju celokupnog digitalnog ekosistema, uz pomoć svojih članova i poslovne zajednice koji podržavaju Asocijaciju. Kako digitalno poslovanje odlikuje preciznost, kvalitet i brzina neophodno je u kontinuitetu graditi ekspertsko
liderstvo, što je glavna odlika Upravnog odbora ESC-e.

Asocijacija je upravo proširila svoj upravni odbor sa 4 nova člana. Novi Upravni odbor ECS okuplja najveće stručnjake

iz oblasti digitalnog poslovanja: Ljiljana Ahmetović (CEO Shoppster-a), Jelena Ristić (Country Manager Serbia, Montenegro, BiH, Mastercard), Milan Gospić (Country Manager Microsoft), Dragan Dulić (Sales Director Benu), Vladimir Đorđević (General
Manager of Visa South East Europe), Marko Ilić (Head of ecommerce Ananas), Vuk Kosovac (Head of Retail & Digital & Executive Board Member OTP banka), Mihailo Ponjavić (General Manager ePonuda), na čelu sa Predsednicom Zoranom Milidrag
(Group ecommerce Direktorkom Sport Vision) i Izvršnim Direktorom ECS Ivanom
Tanaskovićem.

Novi Upravni odbor planira unapređenja u načinu rada eCommerce Asocijacije i postavljanju novih strateških ciljeva koji su neophodni za dalji razvoj digitalnog ekosistema i bolje razumevanje prednosti takve trgovine iz ugla kupaca.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar