Bez upozorenja i najave, kompanija Telekom Srbija podigla je cene paketa kablovske televizije, interneta, fiksne i mobilne telefonije, a da o tome prethodno nisu obavestili korisnike, koji sad nemaju čak ni pravo na žalbu. Kako za Nova.rs navode pojedini građani, za povećanje cene od gotovo 1.000 dinara saznali su slučajno.
Čitaoci Nova.rs požalili su se da su sasvim slučajno od svojih prijatelja koji imaju veze u kompaniji Telekom Srbija saznali da će od narednog meseca morati da plaćaju veći iznos pretplate paketa.
“Prijateljica mi je javila da je od nekog iz vrha Telekoma čula da je cena paketa skočila i da ću sledećeg meseca morati da izdvojim bar 800 dinara više za kablovsku, internet i telefon, a da me niko nije pitao da li želim skuplji paket. Ništa od toga nisam potpisao, niti sam obavešten od strane kompanije, kojoj inače redovno svakog meseca plaćam pretplatu. Bezobrazluk i bezobzirnost prema korisnicima je neverovatna”, revoltirano za Nova.rs priča Miloš T. iz Beograda.
I to nije sve. Korisnici, osim što će plaćati veću cenu, nemaju pravo ni na žalbu, jer su – zakasnili.
“Tog dan kad smo saznali za poskupljenje isticao je rok za žalbe, o kojem takođe unapred nismo obavešteni, što je tek sramota”, kaže Miloš.
Ovim povodom uputili smo pitanja Telekomu, ali nam do objave ovog teksta odgovori nisu stigli.
Ovo nije prvi put da ta kompanija bez obaveštenja ljudima od kojih svakog meseca dobija uplate podigne cene paketa.
Pre tačno godinu dana, u martu 2023. Telekom Srbija povećao je cene svojih paketa (kablovska, internet, fiksna i mobilna telefonija) za 600 dinara.
Takođe, u periodu od 2022. do 2023. tokom godinu dana Telekom Srbija je četiri puta povećavao cene svojih paketa za nove korisnike.
Podsetimo, Telekom Srbija je od 1. maja 2023. korisnicima koji su odlučili da tehniku Telekoma koju koriste u svom stanu premeste na drugu adresu uvećao cenu paketa, pravdajući je upravo promenom lokacije.
Pisali smo o slučaju Andreja Lazovića, koji je doživeo šok kada je otišao u jednu od MTS poslovnica, kako bi kao korisnik prijavio da je promenio adresu svog stanovanja.
Dotadašnju uslugu Box4 plaćao je 5.000 dinara, ali se to “preko noći” promenilo, a da on nije bio obavešten.
„Mislio sam da je procedura rutinska, ali mi je službenica rekla da će paket drastično poskupeti. Na moje pitanje šta to znači, rekla mi je da se svaka promena u ugovoru kao što je promena adrese ili dodavanje broja telefona beleži, i da ćemo umesto 5.000 plaćati 6.100“, rekao je tada Andrej.
Takođe, pre godinu dana Telekom Srbija je ukinuo kanal “Kitchen” i još nekoliko drugih, pa iako su korisnici nakon ove promene imali pravo na raskid ugovora, bez plaćanja penala, iz kompanije im to nisu odobrili.
U aprilu 2023. Udruženje potrošača „Efektiva“ objavilo je pregled poskupljenja cena usluga kablovskih operatera koji posluju u Srbiji. Prema njihovim tadašnjim podacima, usluge SBB-a najmanje su poskupele, dok je Telekom imao ubedljivo najvišu tarifu.
***
BONUS VIDEO: Tepić: Cilj odsudne bitke Telekoma protiv SBB da građani žive u mraku
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare