Foto: Privatna arhiva, Shutterstock

Čitalac portala Nova.rs, M.A, javio se našoj redakciji mejlom da bi, kako je naveo, građani Srbije bili upozoreni na prevaru od strane kablovskog operatera Super nova. M.A. je dodao da "operater ne pruža usluge na koje se ugovorom obavezao, pokušava prevarom da zadrži korisnike koji u skladu sa zakonom raskidaju ugovor i povrh svega šalju račune i nakon raskida ugovora, što je direktno kršenje zakona".

Naš čitalac je istakao da je u septembru ove godine Supernova prestala da mu isporučuje signal kablovske televizije, što je, kako je dodao, usluga koju je redovno plaćao na koju se Supernova ugovorom obavezala.

Pročitajte još:

„Kada sam kvar prijavio, nisu izašli na teren da ga uklone. Budući da je prošlo pola meseca kako nisam dobio uslugu koju plaćam, najpre sam 5. oktobra otišao u prostorije Supernove da raskinem ugovor i razdužim opremu, ali su zaposleni odbili da je preuzmu i raskinu ugovor, što je direktno kršenje mojih zakonskih prava propisanim Zakonom o pravima potrošača“, naveo je M.A. i nastavio:

„Potom sam 7. oktobra u skladu sa članom 124 Zakona o obligacionim odnosima (“Sl. list SFRJ”, br. 29/78, 39/85, 45/89 – odluka USJ i 57/89, “Sl. list SRJ”, br. 31/93, “Sl. list SCG”, br. 1/2003 – Ustavna povelja i “Sl. glasnik RS”, br. 18/2020), raskinuo ugovor sa Supernovom usled neispunjenja usluge kojom se Supernova ugovorom obavezala“.

Međutim, Supernova je ignorisala njegov raskid ugovora koji je u skladu sa zakonom, odgovorila sa „javićemo vam se radi razduženja opreme, nije se javila i povrh svega nastavila da šalje račune za usluge koje ne pruža.

„To je kulminiralo time da sam napokon 15. novembra razdužio opremu, nakon niza prepiski u kojima ja njih molim da prime svoju opremu. Opremu je razdužila moja ćerka, koja je takođe suvlasnik stana, budući da sam tog dana ležao u Prvoj hirurškoj klinici nakon operacije kancera“, napomenuo je naš čitalac.

Međutim, prema rečima našeg čitaoca, Supernova nastavlja da mi šalje račune za usluge koje ne pruža.

„Zadnji račun koji sam platio je račun za septembar mesec 2022. iako i pola tog meseca nisam dobio uslugu koju sam platio. Podsećam, neispunjenje ugovorne obaveze Supernove prema meni je i bio razlog raskida ugovora. Da li je Supernova iznad zakona i da li Supernova može nekažnjeno da krši zakon i da potražuje naplatu usluge koju ne pruža? Da li tržišna inspekcija radi svoj posao i ko sankcioniše ovakvo nezakonito poslovanje jedne firme koje je na štetu velikog broja potrošača?“, zapitao se M.A. i dodao da je dana kada je njegova ćerka donela opremu da se razduži bio poduži red nezadovoljnih korisnika koji su isto tako pokušavali da raskinu ugovor iz identičnih razloga – nisu dobili uslugu koju su uredno plaćali.

BONUS VIDEO Akcija telekoma – napadaju korisnike SBB-a da raskinu ugovor

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare