Nova onlajn prevara: Šalju lažne poruke u ime banke

Biznis 03. mar. 202115:50
Podeli:
Foto:Shutterstock

Banka Intesa upozorila je svoje klijente na mogućnost manipulacije i prevare putem društvenih mreža.

Banka je, naime, obavestila svoje korisnike da ne odgovaraju ukoliko putem društvene mreže Fejsbuk dobiju sumnjive poruke u kojima se navodi da banka navodno od njih traži podatke o platnoj kartici i sredstvima na računu.

Foto: Twitter/Banca Intesa

„Obavešteni smo da je nekoliko naših klijenata preko društvene mreže Facebook dobilo poruku u kojoj se od njih zahteva da dostave podatke o svojoj platnoj kartici i visini raspoloživih sredstava na računu, a koju je navodno poslala Banca Intesa. Molimo vas da u cilju bezbednosti Vaših podataka, ne postupate prema instrukcijama iz poruke, kao i da poruku odmah obrišete“ objavila je ova banka na svom Tvitter nalogu.

Banka navodi da je preduzela sve aktivnosti u cilju sprečavanja slanja ovih poruka ka našim klijentima i ističe da oni ovaj tip obaveštenja klijentima šalju putem zvanične imejl komunikacije sa digitalnim potpisom, čime omogućava verifikaciju identiteta pošiljaoca i pre otvaranja imejla.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Komentari

Vaš komentar