Tomislav Momirović i Aleksandar Antić Foto:TANJUG/ MGSI/ DJORDJE KRSTIC

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović je, nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora, izjavio da će paralelno sa izgradnjom tog koridora biti napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, koja će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Kruševac, jer, kako je naveo, cilj je da se podigne zaposlenost.

„Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Koridor 10 sa Kruševcom, što je najbolji pokazatelj da je ovaj autoput nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje“, istakao je Momirović.

Podsetio je da su radovi započeti pre godinu i po dana i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja, kako je naveo, ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi.

Radove na izgradnji Moravskog koridora, zajedno sa Momirovićem, obišli su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Krkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine, jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji, istaknuto je u saopštenju ministarstva.

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intezivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.

Aleksandar Antić i Tomislav Momirović Foto:TANJUG/ MGSI/ DJORDJE KRSTIC

„Tokom jula smo imali prosečno preko 3700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava“, rekao je Antić.

Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice – Pojate – Kruševac (27,8 km), Kruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6).

Moravski koridor povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca – Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.

Bonus video: NewsMax Adria – UVOD – 09.06.2022


***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar