Foto:promo

Lidl Srbija kroz projekat „Čisto iz ljubavi“ poziva zainteresovane organizacije da se prijave na konkurs i time potencijalno dobiju finansijsku podršku u iznosu do 1.000 evra za sprovođenje jednodnevnih akcija čišćenja po Srbiji. Ovaj projekat ima za cilj da motiviše i podrži građane u preuzimanju inicijative za čistijim okruženjem i prirodom u kojoj žive, a sve u skladu sa Lidlovom strategijom „Za bolje sutra“.

Sve što je potrebno da organizacije urade kako bi u okviru projekta konkurisale za podršku u akcijama čišćenja svog kraja, jeste da pošalju predlog akcije do 20. marta na mejl [email protected]. Prijava se vrši slanjem formulara koji se nalazi na sajtu kompanije i u koji se unose podaci o nazivu organizacije, broju učesnika, načinu zbrinjavanja otpada, mestu i datumu sprovođenja akcije, kao i o samom njenom karakteru.

Lidl će partnerske organizacije birati na način da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, a fokus će biti na predloženom načinu zbrinjavanja prikupljenog otpada nakon akcija. Organizovane akcije čišćenja koje kompanija odluči da podrži treba da budu sprovedene u periodu od 1. aprila do 24. maja, a novac upotrebljen za kupovinu neophodne opreme, okrepu, majice i slično.

„Nakon prošlogodišnjeg vrlo uspešnog projekta sa preko 600 učesnika, koji je rezultovao uklanjanjem 14 tona otpada iz prirode, u novom talasu nadamo se još boljem rezultatu. Ovde se naše aktivnosti ne zaustavljaju, posebno smo fokusirani na sve što možemo da uradimo u pogledu odgovornije ambalaže, pa smanjujemo količinu upotrebljenih sirovina za pakovanja, ponovo koristimo iste sirovine ili prelazimo na opcije pogodnije za prirodu“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Više informacija može se pronaći na web adresi: www.lidl.rs .

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 65 prodavnica u 37 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.

Kompanija treću godinu zaredom sprovodi akciju „Čisto iz ljubavi“, proisteklu iz strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“, za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare