Kažu da su nova internet prodavnica, ali da kao kompanija postoje već 20 godina. O tome da je iza cele priče i jedan veoma dobro poznati brend najbolje svedoči ime – ePlaneta.
Glavni cilj njihove kampanje koja je zaintrigirala javnost očigledno jeste da prenese poruku kako su iskreni. Navikli smo na to da se stvarnost u medijima ulepšava, a pogotovo na društvenim mrežama. Baš zbog toga nas je ne samo iznenadilo, nego i šokiralo što nam se neko obraća tako direktno i neposredno.
Sa svega nekoliko klikova na ePlaneta možete pronaći neki od 50.000 artikala u više od hiljadu kategorija. Zapravo, ne neki, nego baš onaj proizvod koji je u tom trenutku tako potreban!
Dočekali smo lepo vreme i sad konačno možemo da uživamo u šetnjama. Roditelji male dece znaju koliko su važna kvalitetna kolica za bebe. Oni koji su taj period već prošli, sada biraju trotinete. Neće biti lak izbor jer ih ima u zelenoj, roze, plavoj boji, na tri ili dva točka…
Ono što ePlaneta.com koncept čini posebnim jeste što deo njihovog asortimana možete videti i uživo. Flagship store radi svakog dana, nalazi se na makiškoj strani Ade (Obrenovački drum 3) i ima ooogroman parking.
ePlaneta želi da se prilagodi svakom kupcu i njegovim navikama. Možda vam je najlakše da klikćete i ubacujete proizvode u online korpu, ali biste ipak rado pogledali proizvod uživo? Volite kupovinu online, ali vam znači mogućnost preuzimanja na pouzdanom mestu? Uskoro će i to biti moguće, i to 24 sata, svakog dana u nedelji.
Pa, izgleda da za početak imaju jednu stvarno iskrenu želju – da svaki kupac nađe baš ono što mu treba. I u tom trenu zadovoljno pomisli, šapne ili uzvikne: „To je to!”
Iskreno, sigurno ste do sada shvatili – ovo je plaćeni PR tekst.