Foto:promo

Kompanija Mercator-S obeležila je danas odlične poslovne rezultate koji su ostvareni kroz jačanje maloprodajne mreže i organizacione kulture, ubrzanu digitalnu transformaciju i snažno partnerstvo sa domaćim proizvođačima i dobavljačima

Kompanija Mercator-S, u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi, Mercator hipermarketi i Velpro centri, obeležila je danas velikom Konferencijom maloprodaje, na kojoj učestvuju poslovođe i menadžeri iz cele Srbije, jednu od svojih najuspešnijih poslovnih godina u istoriji kompanije na tržištu Srbije. Strateški pravac kompanije Mercator-S je saradnja pre svih sa proizvođačima iz Srbije zbog čega 95% prometa nastaje od roba iz Srbije ili firmi koje su domaći distributeri. Za prvih deset meseci ove godine sa polica IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, prodato je više od 15 miliona kilograma povrća i preko 12 miliona kilograma voća koje je uzgajano na srpskim njivama.

Kupci su u toku prvih deset meseci pazarili i 10 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, poteklog sa farmi širom Srbije. Mercator-S je sa domaćeg tržišta plasirao svojim kupcima 11,6 miliona litara domaćeg mleka, sedam miliona kilograma brašna i gotovo devet miliona flaša ulja.

Foto:promo

Iako Mercator-S na policama svojih prodavnica ima više od 13.000 proizvoda koji su proizvedeni u našoj zemlji, fokus kompanije je i na razvoju sopstvenih trgovačkih robnih marki, koja iz godine u godinu beleže konstantan rast udela u prometima na kasama IDEA, Roda i Mercator prodavnica.

U 2022. godini kompletan asortiman trgovačke robne marke, prema svim poslovnim pokazateljima, omiljeni su brendovi kupaca širom Srbije, zato što su kupci odabrali više od 23 miliona ovih proizvoda koji su nastali u domaćim proizvodnim pogonima. ”Ukusi moga kraja”, brend koji čini više od 200 tradicionalnih srpskih proizvoda, nastalih od 100% domaće sirovine i recepture, ostvario je rast prometa od čak 25% u ovoj godini.

Foto:promo

Među brendovima trgovačke robne marke, pored K Plusa i Ukusa moga kraja, najprodavaniji su bili Moj dan, Slova i Hrusty, koji su prodati u više od 10 miliona komada.

Važan deo strategije razvoja kompanije Mercator-S predstavlja i širenje maloprodajne mreže. Mercator-S je samo u ovoj godini, na gotovo 12.000 kvadratnih metara, otvorio osam novih IDEA prodavnica i preuredio 6 postojećih IDEA prodavnica i Roda marketa. Taj rezultat deo je strategije kompanije da nastavi sa širenjem maloprodajne mreže i da na taj način dođe do svakog potrošača, i u svaki kutak Srbije.

Kompanija Mercator-S, u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi, Mercator hipermarketi i Velpro centri, obeležila je danas velikom Konferencijom maloprodaje, na kojoj učestvuju poslovođe i menadžeri iz cele Srbije, jednu od svojih najuspešnijih poslovnih godina u istoriji kompanije na tržištu Srbije. Mercator-S i u narednoj godini nastavlja istim putem, da ulaganjem u saradnju sa domaćim partnerima ostane trgovačka platforma broj 1, za plasman proizvoda “made in Serbia”.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare