Foto:Facebook/Gvint

Pšenično pivo, porodične zanatske pivare Gvint iz Beograda, osvojilo je zlatnu medalju na ovogodišnjem prestižnom evropskom takmičenju EuropeanBeerChallenge 2020.

Na takmičenju, koje je održano u Londonu, učestvovalo je više stotina, ako ne i hiljada pivara iz celog sveta. Među njima, bilo je i Gvint pšenično pivo, jedno od šest vrsta koje proizvodi pivara Gvint sa Dorćola, a koja je već tri godine u porodičnom vlasništvu ekonomiste Vladimira Vučkovića.

Pivo se na takmičenje šalje anonimno, kaže Vučković za Nova.rs, napominjujući da je to jedan od uslova, odnosno da se flaše piva šalju bez etiketa i zatvarača.

Foto:Facebook/Gvint

„EuropeanBeerChallenge je jedno od retkih takmičenja na koje se pivo tako šalje i to uliva poverenje da će ocenjivanje biti regularno“, rekao je Vučković.

Dodaje da ne zna da li je još neka pivara iz Srbije učestvovala na takmičenju jer se ne objavljuje koje su sve pivare konkurisale za neku od nagrada.

Žiri je, kako kaže, sastavljen od stručnjaka, predstavnika velikih kupaca, trgovinskih lanaca, pivnica i restorana, a pivo prema propozicijama mora da bude kvalitetno, pitko i zanimljivo kupcima.

Pivari Gvint ovo nije prvo takmičenje, ali je prva zlatna medalja, rekao je Vučković, dodajući da će ova nagrada doprineti većoj prodaji i izvozu ovog proizvoda.

Foto:Facebook/Gvint

Gvint porodična zanatska pivara, koja se nalazi na Donjem Dorćolu, delu grada gde je i započeta moderna industrija piva u Beogradu, specijalizovana je za proizvodnju nefiltriranih i nepasterizovanih lager piva. U Gvintu se proizvode tri pivska stila, tri osnovna tradicionalna recepta bavarske i češke škole: svetlo lager pivo, tamno lager pivo i pšenično pivo, zatim crveno lager pivo ( Irish Red lager), sa limunom …

European Beer Challenge pruža šansu malim pivarama da se takmiče sa najprepoznatljivijim brendovima na svetu. Ocenjuju ih vodeći evropski kupci piva i nude pivarima priliku da svoje kvalitetno pivo predstave na evropskoj sceni.

Osvajanje evropskih medalja i trofeja za pivski izazov pomaže pivarima da pojačaju prodaju i istaknu se na tržištu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar