Elektroprivreda Srbije (EPS) danas je najavila da će usled unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno prestajati blagajnički rad u njenim poslovnicama.
Kako je navedeno, 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
Od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara. Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun“ premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija, naveo je EPS.
Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
BONUS VIDEO Kad vođa SNS navijača čita struju – račun je 160.000: Redovi besnih ljudi ispred Elektrovojvodine
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare