Salter
Šalter Foto:Newsmax Adria

Elektroprivreda Srbije (EPS) danas je najavila da će usled unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno prestajati blagajnički rad u njenim poslovnicama.

Kako je navedeno, 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.

Od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.

Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara. Takođe, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.

PROČITAJTE JOŠ

Broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun“ premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija, naveo je EPS.

Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.

BONUS VIDEO Kad vođa SNS navijača čita struju – račun je 160.000: Redovi besnih ljudi ispred Elektrovojvodine

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare