Emmezeta objavila je danas poziv za popravku ormara Maxim zbog rizika od odvajanja ogledala.
Kompanija Emmezeta pozvala je danas sve koji su u njihovim prodavnicama kupili ormar Maxim (kodovi 627958, 627959,627960), u periodu od oktobra 2020. do juna ove godine, da ih kontaktiraju, kako bi dogovorili zamenu vrata ormara.
„Zbog primljenih informacija da ogledalo na navedenom modelu ormara klizi, odnosno spušta se, molimo kupce da iz sigurnosnih razloga i predostrožnosti provere ogledalo na vratima ormara“, navodi se u saopštenju ove kompanije i dodaje:
„Ukoliko primetite pomeranje ogledala i odstupanja ogledala u odnosu na stanje kada je ormar kupljen, kontaktirajte nas u bilo kom trenutku kako bismo dogovorili zamenu vrata. Izvinjavamo se zbog eventualnih neprijatnosti.“
Emmezeta ističe da su im bezbednost i kvalitet njihovih proizvoda prioritet, te da je preventivna i brza reakcija po prijemu upozorenja važna, kako bi se predupredile potencijalne neugodnosti.
Za više informacija kontaktirajte Emmezetu na broj telefona 011/22-59-211 ili na e-mail adresu: [email protected]
Bonus video – Građani ubedili nosače da ne iznose nameštaj iz stana Kocića
Pratite nas i na društvenim mrežama: