Efektiva: Banka greškom ljudima skidala pare s računa

Biznis 10. apr. 202117:23 > 21:0825 komentara
Podeli:
narodna banka, falsifikati
Foto: Profimedia.rs

Organizaciji potrošača "Efektiva" juče su se javili korisnici banke "Inteza" koji tvrde da im je sistematskom greškom sinoć skinut novac sa računa. Tim povodom, pričali smo sa Dejanom Gavrilovićem, predsednikom pomenute organizacije, koji za Nova.rs kaže da je ovaj potez pomenute banke za - tužbu.

Sudeći prema komentarima korisnika banke „Inteza“, mnogi od njih su završili u minusu koji im nije dozvoljen, a neki su ostali bez „zadnjeg dinara“. U komentarima se takođe navodi da je novac vraćen, a da se banka pravdala „sistematskom greškom“.

Udruženje Efektiva, Banka Inteza
Foto: Facebook/Udruženje potrošača Efektiva

 

„Imali smo veliki broj prijava građana da im je banka „Inteza“ skinula novac sa računa nakon što su izvršili neko plaćanje. Uglavnom je prijavljen isti iznos u visini od 5.000 dinara. Ta cifra najviše figurira“, priča Gavrilović.

On ističe da se banka pravdala sistematskom greškom, a u komentarima korisnici koji su se žalili navode da je novac vraćen narednog dana, odnosno – danas.

„Ne radi se o tome da li je novac vraćen ili ne. Radi se o tome da su tih 5.000 dinara ili koliko god da je skinuto nekima bile poslednje pare. Šta da se desilo da je neko krenuo na put i da je od tog novca koji su oni skinuli trebalo da sipa gorivo negde usput a da nije imao kako? To je već problem. Šta da je nekome trebao taj novac hitno za lekara ili lekove? To je nanošenje štete, a to je za tužbu“, kaže on.

Na pitanje, „šta ljudi mogu da urade ako im novac ne bude vraćen?“, Dejan Gavrilović kaže da u tom slučaju, kako je već naveo – mogu da tuže banku.

„U slučaju da šteta ostane, mogu da tuže banku. Ali, ponovo navodim da nije problem u tome, već u, kako sam gore rekao, momentu u kojem su nekome to poslednje pare ili pare koje su mu neophodne u trenutku kada su ih oni skinuli“, ističe predsednik udruženja „Efektiva“.

Foto: Nova S

Korisnici koji su oštećeni takođe navode da banka „Inteza“ na svojim oficijelnim kanalima, sajtu, stranicama na društvenim mrežama, nije objavila nikakvo saopštenje o ovoj „krađi“.

„Broj ljudi kojima su to uradili je veliki. Ne radi se o nekoliko ljudi, već o desetinama. Možda su hteli da prisvoje taj novac, pa da preko vikenda ‘obrnu’ neki posao… Niko ne zna  o čemu je zaista reč. Možda jeste greška, a možda i ne. Oni to svakako neće reći“, kaže Dejan Gavrilović i ističe da na pomenutu banku ima mnogo žalbi.

„Digli su cene, potom, mnogi se žale da se ponašaju veoma neprofesionalno“, kaže on.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar