Građani Srbije često imaju problem sa telekomunikacionim operaterima, a nekako se čini da je MTS posebno na meti kritika. Naime, Miroslav R. iz Smedereva koji je više od 30 godina korisnik ove mreže, doživeo je neprijatno iznenađenje prethodnog meseca kada mu je isključen internet, iako je uredno i u roku platio račun. Kada je zatražio da ga uključe i kao dokaz poslao uplatnicu, operater Mobilne telefonije Srbije saopštio mu je da će imati dodatne troškove.

Telekomunikacioni operater Mobilna telefonija Srbija, odnosno MTS, ponovo se našao na meti kritika svojih korisnika.

Naime, Miroslav R. iz Smedereva podelio je sa redakcijom Nova.rs novo iznenađenje koje mu je priredio ovaj operater, iako je njegov korisnik više od 30 godina.

Pre ovoga, Miroslav je dobio uvećan račun za telefon iako prethodno nije bio obavešten o novim cenama usluga MTS-a. Nekako je stvar „ispeglana“, a sada je ponovo doživeo neprijatnost od njih.

PROČITAJTE JOŠ:

„Šta da vam kažem osim da su ovakve neprijatnost postale učestale i to ne samo prema meni, nego i prema mnogim građanima. Ja imam MTS- broj dugo godina, više se ni ne sećam. I deci sam uzeo prve brojeve baš u MTS-u, a kada su se stekli uslovi za uvođenje kućnog interneta, uveo sam ga. Platio sam pošteno sve što treba, plaćao sam redovno sve račune, pa i ovaj poslednji, kada su mi, bez ikakvog razloga ugasili internet, a sada mi traže da im ponovo platim uvođenje interneta, iako nije moja greška što su ga isključili“, objašnjava on.

Tog dana kada je u jednoj od ekspozitura Pošte Srbije platio račun za internet za mesec april, Miroslav je primetio da mu je baš tada ugašen internet.

Mislio je da je greška u pitanju s obzirom da je izmirio dug pre isteka roka. Pozvao je MTS, a operater mu je dao uputstvo šta da uradi.

Foto:Shutterstock

„Javila se žena koja mi je rekla da nisam platio poslednji račun. Objasnio sam joj da jesam, na šta je ona rekla da možda uplata nije legla u sistem. Savetovala je da sačekamo do sutra, što sam i uradio. Ponovo sam ih kontaktirao i ponovo objašnjavao šta se dogodilo, s obzirom da se javio neki momak“, kaže on.

Rečeno mu je da dođe u najbližu poslovnicu MTS-a i da pokaže dokaz o uplati na uvid ili da putem mejla pošalje „skrinšot“ računa.

PROČITAJTE JOŠ:

„Mislio sam da odem do grada, međutim deca su predložila da slikamo račun i da ga pošaljem mejlom. To smo i uradili. Ništa se nije dešavalo tog dana, niti je stigao neki odgovor od njih, a niti su mi uključili internet. Tada sam već počeo da gubim živce“.

Miroslav je treći put pozvao MTS-ov kol centar, ponovo objašnjavajući šta se događa sa njegovim internetom, a onda je operater rekao u čemu je „caka“.

Foto: Nova.rs

„Operater mi je rekao da moram ponovo da platim uključenje interneta, bez obzira što je račun uredno plaćen. Pitao sam kako je to moguće, na šta je on rekao da se takve stvari događaju i da uplatim uključenje i internet će u što kraćem roku biti uključen. Možete li da verujete? Nisu to velike pare, nekoliko stotina dinara, ali zašto da platim tuđu grešku? Dokle ide ovaj lopovluk? Evo kako nas kradu iz MTS-a, na ovim sitnicama koje, nažalost, mnogi ljudi ni ne primećuju ili u žurbi da bi što pre dobili svoju uslugu, pa pristanu na to što traži MTS. E pa ja ne želim i neću platiti uključenje, pa makar raskinuo ugovor sa njima“, kaže ogorčen Miroslav.

MTS bez najave svojim korisnicima naplaćivao skuplje uslugu

Redakcija portala Nova.rs objavila je pre nekoliko nedelja priču o Tanji B. iz Beograda, dugogodišnjoj korisnici MTS-a, kojoj je bio istekao ugovor, a operater joj je naredni mesec naplatio uslugu po mnogo većoj ceni.

Iz Udruženja potrošača „Efektiva“ podsećaju sve građane da, ukoliko se nađu u ovakvoj situaciji i dođe do povećanja cena usluge, imaju pravo na raskid ugovor bez plaćanja penala i to 30 dana od dana kada su saznali da im je račun uvećan.

„Operator je dužan da obaveštenje o povećanju cene dostave lično svakom potrošaču. Obično se to radi sa poslednjim računom koji će biti po staroj ceni. I tu se najavljuje povećanje cena. Ukoliko se to ne uradi, onda potrošač ima pravo da raskine ugovor bez plaćana penala u roku od 30 dana od dana kada je saznao da mu je račun uvećan“, kazao je Dejan Gavrilović iz „Efektive“.

Redakcija Nova.rs uputila je pitanja MTS operateru povodom situacije u kojoj se, njihovom greškom našao Miroslav, ali do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor.

BONUS VIDEO: 15062023 PKG MTS PREVARA 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare