Vežbe koje sportisti rade kod kuće, a možete i vi

Podeli:
Foto: Screencshot Instagram/Cristiano; nemanjamatic

Burna 2020 je pred nas stavila gomilu izazova, a svakako najbitniji bio je očuvanje zdravlja. Zatvoreni u kućama svi smo morali da se dovijamo kako bi odradili neke vežbe, a profesionalni sportisti dali su nam neke smernice.

Trpeza je ovih dana sigurno puna, odlazak u teretanu nije baš praktičan i preporučljiv, a trebalo bi nekako ostati u formi. Evo i rešenja.

PROČITAJTE JOŠ

Sprave za vežbanje kod kuće su postale zlata vredne, a uz njih su nam sportisti ponudili još neke vežbe koje možemo da radimo kod kuće.

Deluje da je više nego ikada joga postala popularna. Zapravo je to nauka o telu, umu i duhu, a uključuje vežbe položaja (Asana) i vežbe disanja (Pranajama).

Gotovo svi sportisti koriste ovo u nekoj meri, a najpoznatiji su svakako naš Novak Đoković, Lebron Džejms, Stiv Neš ili Karles Pujol.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vanesa Lorenzo (@vanesalorenzo_)

Sjajna stvar kod ovih vežbi je što vam ne treba nikakva dodatna oprema, samo malo praznog prostora, a možete da vežbate i u paru sa partnerom.

Više o tome pogledajte u ovom snimku:

Pre nego što dalje govorimo o vežbama u kući moramo pomenuti trčanje koje je doživelo pravu ekspanziju u 2020. godini.

U trenutku kada je rizično baviti se gotovo svim kolektivnim sportovima i profesionalci i rekreativci su se okrenuli džogiranju. Samo 20 minuta dnevno može da vam pomogne da ostanete u kondiciji, ali i da sagorite višak kilograma.

Naravno, nezaobilazni su i sklekovi koji se mogu raditi na više različitih načina. Postoji čitav niz izazova kojima su ljudi transformisali telo postepeno dodajući broj sklekova u mesec ili čak 100 dana. Za bolji napredak preporučujemo i popularni plenk, tačnije neka vrsta stoja na laktovima.

Ove transformacije su inspirisale mnoge da krenu tim putem.

Samo obratite pažnju da li želite da mršavite, nabacite mišiće ili samo da ostanete u formi. U svakom slučaju, nakon samo 30 minuta će vam telo biti veoma zahvalno.

Još jedna vežba koja ne zahteva nikakvu posebnu pripremu su trbušnjaci, a najveće zvezde sporta to rade u velikim serijama.

Poznata je priča da Kristijano Ronaldo svakog dana radi 1000 trbušnjaka, a vremenom je njegovu rutinu iskopirao i Serhio Ramos koji i sa 34 godina igra sjajno.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nemanja Matic (@nemanjamatic)

Naravno, nisu ni naši sportisti sedeli skrštenih ruku, pa smo videli Nemanju Matića kako radi trbušnjake, sklekove, te Luku Jovića koji je stalno vozio stacionirani bicikl u vreme samoizolacije.

Mogućnosti su neograničene, a uz to možemo dodati i zgibove (za šta bi vam bila neophodna kupovina neke šipke) ili odlazak u neku od teretana na otvorenom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nemanja Matic (@nemanjamatic)

Ipak, kreativnost bi mogla da pomogne i da dođete do originalnijeg rešenja.

Za one koji su spremni da ulože mogu se kupiti i bučice koje su ovih dana jeftinije nego ikada, čak i u našoj zemlji.

Ovim bi vam pomoglo da efikasno „pogađate“ jednu grupu mišića poput bicepsa, tricepsa ili ramenog dela.

Naravno, nemojte da preskačete i dane za noge, to više nije u modi. Tu su svevremenski čučnjevi za koje vam nije potrebna dodatna oprema, a ukoliko želite da povećate težinu samo napunite ranac sa nečim.

Ovo su samo uopšteni predlozi, ali budite sigurno da bi 20 ili 30 minuta vežbe svakog dana moglo da vam pomogne da se osećate znatno bolje.
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar