Treću godinu zaredom, Superbet i Nikola Jokić povezani super vajbom donose publici kampanju koja spaja sportski duh, vrhunski vizuelni doživljaj i jasnu poruku – zabava uvek treba da bude sa merom. U saradnji sa Golden Sport Grupom i režijom Lazara Bodrože, jednog od naših istaknutih i međunarodno priznatih reditelja, nova kampanja donosi upečatljive kadrove, snažne efekte i prepoznatljiv Super vajb – energiju koja spaja sport, zabavu i pozitivnu emociju.
Nikola Jokić se i ovog puta odlično snašao u novoj ulozi pred kamerom, zadržavajući svoj šarm i autentičnost.
Upravo je značaj zajedničkih vrednosti glavni stub partnerstva između Superbeta, jednog od najdinamičnijih aktera na tržištu kladionica u Srbiji, i jednog od najboljih košarkaša sveta – Nikole Jokića. Kao sportista koji pokazuje istinsko liderstvo kroz besprekornu reputaciju u srpskoj, ali i globalnoj zajednici, Nikola je oličenje vrednosti ove kompanije: strast za sportom, autentičnost, odlučnost i odgovornost.

U Superbetu verujemo da se izdvajamo zahvaljujući drugačijem pristupu – komunikaciji koja se obraća publici sa poštovanjem, kreativnošću i dozom humora, ali i stalnim podsećanjem da zabava uvek treba da bude sa merom. To nas čini prepoznatljivima i daje našim kampanjama ton koji se razlikuje, a upravo nas taj pristup i povezuje sa Nikolom kao pravim ambasadorom našeg brenda.
Tako je i nastao Super vajb – energija koju negujemo unutar našeg tima, sa saradnicima, partnerima, ambasadorima i svima oko nas. To je ono što nas pokreće, inspiriše i spaja, a i što je lako prepoznati sa strane. Nikola je definitivno neko ko donosi taj vajb sa sobom.

Poseban doprinos izgradnji tog vajba dali su i podcast 6.75 sa Lukom i Bogdanom, kao i Darling Jovanović, koji su se pridružili ovom projektu i na svoj jedinstveni način dodali novu dimenziju energiji i atmosferi kampanje. Njihov autentičan stil i kreativna energija uklopili su se savršeno sa našom vizijom i doprineli da Super vajb bude još snažniji i prepoznatljiviji.
Superbet, osnovan 2008. godine, danas posluje po najvišim standardima u više od deset zemalja Evrope i šire, a među ključnim tržištima su Rumunija, Brazil, Belgija, Poljska i Srbija. Član je Međunarodne asocijacije za integritet klađenja (IBIA) i višestruki dobitnik priznanja za najboljeg operatera sportskog klađenja u CEE regionu. Pored inovacija i vrhunskog korisničkog iskustva, kompanija snažno promoviše odgovorno igranje – ističući da sport i igre inspirišu i ujedinjuju, ali nikada ne smeju prelaziti granicu zabave sa merom.

Iako kampanja izlazi u trenutku kada ceo region priča o košarci, njen cilj je širi – pokazati kako izgleda savršena sinergija sporta, tehnologije i kreativnosti, uz jasnu poruku da pravi Super vajb nastaje onda kada se zabava, strast i odgovornost spoje u jedno.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar