Adidas je nedavno predstavio jedinstvenu seriju patika koja će biti posvećena Jugoplastici, a u glavnoj ulozi reklame bio je Paško Tomić.
Patike će biti dostupne samo u 150 pari, a dobiće ih Božidar Maljković, Toni Kukoč, Dino Rađa i pojedine zvezde koje imaju ekskluzivni ugovor sa ovim proizvođačem sportske opreme.
Glavni model reklame je Paško Tomić, čuveni košarkaš Jugoplastike i trostruki osvajač Evrolige sa ovim splitskim klubom.
Paško u reklami napominje da nije „stara škola“ već klasika“, a pokazao je i kako je to nekada radila kultna generacija.
Pred trening je pojeo veliku porciju ćevapa sa ajvarom i lukom, pa otišao na trening i cepao mrežicu iz svih uglova.
Jedan šut je samo bio neprecizan, i to tako da su promašeni i obruč i mrežica, pa je u reklamu ušla i sočna psovka, bez koje se nije moglo ni na terenu kada proradi adrenalin.
Ipak, ovaj koncept reklame nije se dopao Dinu Rađi, koji je za Jutarnji list izneo svoje mišljenje.
„Mislim da je bezveze, ne zato što nema mene ili nekog drugog a tu je Paško, nego zato što mi se čini da je napravljena bez ikakvog smisla, bez neke zdrave ideje. Meni je reklama nekreativna. Ćevapi i ajvar mi nemaju smisla. Ako si hteo reklamirati Jugoplastiku, mogao si da prikažeš baš tu fabriku, koja je inače tada za Adidas proizvodila patike“, rekao je Rađa.
View this post on Instagram
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare