Od kada stignete na tlo Dohe, vidite koliko je novca uloženo u Mundijal u Kataru.
Posetite Aroma markete i osetite duh Mundijala i u Srbiji.
Hamad aerodrom izgleda neverovatno, odmah na izlazu iz aviona vas sačekaju ljudi koji vas usmeravaju gde da idete, kad prođete sve skenere i kontrole dobijete sim karticu sa nešto besplatnog interneta, a „Haja“ kartica vam je besplatna kartica za gradski prevoz i još neke pogodnosti.
Taj isti gradski prevoz je nov, što metro, što gradski autobusi koji vas voze do različitih lokacija u Dohi i oko nje.
Kad ovde stignete kao navijač, to nije kraj. Ima naravno i mnogo loših strana, o kojima se naširoko pisalo danima, nedeljama i mesecima unazad.
Ali, jedan od zanimljivih detalja organizatori su uveli prethodnih dana kada su za navijače uveli kolica za vožnju po fan zoni.
Kao svojevrstan linijski prevoz unutar prostora zvanog „Fan Festival“ u Dohi, gde se tokom tri dana održavao turnir navijačkih reprezentacija.
Tu su stalno krstarili ljudi u kolicima kao za golf terene, koja prolaze pored ulazne kapije i voze vas skoro kroz čitavu fan zonu krug do terena i po potrebi vraćaju nazad.
Koga mrzi da pešači i tako hoće da prištedi noge, može da sedne, provoza se i vidi deo bogatstva od dvestotinak milijardi dolara uloženih na organizovanje Mundijala.
Usput će sresti ljude koji stalno čiste, pa u prostoru navijačke zone retko ćete ponegde moći da vidite ostatke flaša, čaša i druge predmete koji obično ostaju bačeni na sličnim mestima.
Na Mundijalu je srpska reprezentacija navijača stigla do finala gde je poražena od Poljske, a tim Dragana Stojkovića Piksija izgubio je od Brazila i Švajcarske, remizirao s Kamerunom i završio takmičenje u grupi G kao četvrti sa jednim bodom.
BONUS VIDEO: Čuveni Brazilac Kafu podelio medalje Srbima, pa ispratio njihovo navijanje