Foto: EPA

Poznati sportski brend "Kappa" krenuo je kampanju u kojoj će na zanimljiv način prikupljati novac za pomoć u borbi protiv koronavirusa.

Brend kompanije stare preko 100 godina, koji se rodio 1967. godine u Torinu, odlučio je da privremeno razdvoji konture muškarca i žene na svom čuvenom znaku, kako bi ukazao na socijalno distanciranje tokom opasnosti od koronavirusa.

PROČITAJTE JOŠ

Ova kampanja deo je solidarne inicijative za podršku grupama koje su bile najviše pogođene tokom zdravstvene krize, a novac prikupljen od prodatih proizvoda sa redizajniranim znakom biće uložen u kupovinu medicinskog materijala za bolnice i neprofitna udruženja.

Podsećanja radi, renomirani proizvođač je svojevremeno oblačio silne fudbalske klubove poput Barselone, Milana, Juventusa, Ajaksa, Crvene zvezde, Totenhema, Sampdorije, Fejenorda, Veredera, a i danas je značajno prisutan u svetu sporta.

U dresu sa njihovim znakom titulu evropskog šampiona osvajali su Milan i Juventus, košarkaška reprezetacija Srbije se popela na srebrni stepenik EP 2009, dok je Karl Luis sa četiri zlata dominirao na Olimpijskim igrama 1984. godine.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar