Rebalans beogradskog budžeta nije krizni, već rasipnički.

Samo za JP „Beogradski metro i voz“ troši se 400 miliona dinara. Budžet grada je 1,4 milijardu evra, od toga za GSP dajemo 300 miliona evra! Iz GSP-a se izvlače ogromna sredstva, samo 1/3 prihoda ostvaruje se od prodaje karata. Remont jednog trolejbusa plaćamo 80.000 evra, a nov košta oko 200.000 evra. Servis kineskih autobusa iako su u garanciji, plaćamo dodatno 2 miliona evra.

Glavnu beogradsku autobusku stanicu nećemo dobiti ni do kraja 2024. Slična situacija je i sa pristupnim saobraćajnicama za Prokop, toplovodom iz TENT-a, rekonstrukcijom ulice Kneza Miloša, Glavne ulice u Zemunu, Bulevara Patrijarha Pavla, Lukom Beograd, kao i postrojenjima za prečišćavanje otpadnih voda, zbog čega se fekalije Beograda direktno izlivaju u Savu i Dunav.

Beograd ima 22.000 zaposlenih u gradskoj upravi i javnim preduzećima, to nas košta oko 350 miliona evra.

Beograd ne vode profesionalni menadžeri već partijski paraziti i neznalice sa kupljenim diplomama.

Gost: Nikola Jovanović, Direktor Centra za lokalnu samoupravu

POGLEDAJTE JOŠ

Teme podcasta koji vodi Đuro Svilar su sve ono što svakog pojedinca tišti, pitanja na koja nije mogao naći odgovor, problemi za koje nadležne službe nisu imale razumevanja ni htenja da ih reše. Između ostalog, Komunalne teme, školstvo, zdravstvo, pravne nedoumice, zaštita potrošača….dakle od pojedinačnog problema ka opštem rešenju. Cilj nije kritika već rešenje.

Ako želite da budete moji saradnici i novinari na terenu, šaljite pitanja, fotografije, snimke na FB, Twitter, Instagram Pitajte Đuru ili šaljite pitanja na email: [email protected], a tu je i Viber broj na koji možete pisati ili slati „problem“ u vidu fotografije ili videa sa terena, 069 893 00 23.

BONUS VIDEO: U pravosuđu nema nikog ko bi bio srpska Laura Koveši

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar