Podeli:
Google
Foto: Shutterstock

Guglova matična kompanija Alfabet objavila je da je zabeležila prvi pad prihoda u svojoj istoriji tokom prethodna tri meseca zaključno sa junom, što pokazuje koliko je zapravo globalna pandemija opteretila srž njenog poslovanja - oglašavanje.

IT gigant je prijavio skoro 38,3 milijarde dolara prihoda u drugom kvartalu, što je pad od 2% u odnosu na prošlu godinu.

Alfabet je takođe objavio i iznos neto prihoda od samo 7 milijardi dolara.

Mnoge kompanije su povukle nazad novac koji su uložile u oglašavanje jer se suočavaju sa ekonomskom krizom koju je izazvala pandemija koronavirusa.

Dok se u vreme pandemije Alfabet suočava sa istorijskim padom prihoda, kompanije Fejsbuk i Amazon s druge strane, beleže rast vrednosti svojih deonica.

Deonice Fejsbuka su porasle za osam odsto, a deonice kompanije Amazon za oko četiri odsto.

Komentari

Vaš komentar