Majorka
Majorka; Foto: simon evans / Alamy / Alamy / Profimedia

Besni zbog porasta trenda "pijanog turizma", vlasnici i zaposleni grupe restorana na Majorki uveli su novi kodeks oblačenja.

Jedanaest lokala u letovalištu Plaja de Palma osmislilo je nova pravila odevanja. Tačnije rečeno, zabranili su nošenje određenih odevnih komada koji su prema njihovom mišljenju povezani sa tipom turista koji dolazi zbog razuzdanog provoda i uživanja u alkoholu – to su, na primer, majice sa obeležjima fudbalskih klubova, ženske top majice, ali i kupaći kostimi i modni dodaci kupljeni kod uličnih prodavaca, poput šešira koji svetle u mraku i zlatnih lančića, kao i odeća za logotipom kompanije koja promoviše alkohol.

Kako kažu vlasnici lokalnih preduzeća, ideja je da se iskorene pijani posetioci, piše Independent, a prenosi B92.

Huanmi Ferer iz Palm biča rekao je da se i policija trudi da kontroliše situaciju, ali da nije mogla da zaustavi velike grupe turista koji samo žele da se opijaju na javnim mestima, pa čak i na plažama. Meštani kažu da im je dosta pijanih posetilaca koji malo doprinose privredi, a menadžer Palm biča, Pedro Marin, rekao je da ova vrsta turista rezerviše ponude „last minute“, ostaje tri do četiri noći i potroši 30 do 40 evra dnevno, uglavnom na alkohol koji piju na ulici.

Pročitajte još:

„Stignu u hotele rano ujutru i ne mogu ni da hodaju, potpuno su pijani, saputnici ih čak ostavljaju da leže na trotoaru“, rekao je on.

Ferer je dodao da oni ne žele da „zabrane“, već da „preoblikuju“ turiste. Svaki restoran koji se prijavio za novi kodeks oblačenja ima QR na prednjoj strani koji se može skenirati da bi se saznala pravila.

Podsetimo, Balearska ostrva se poslednjih godina trude da promene imidž mesta za zabavu i pijanke, da suzbiju loše ponašanje i privuku drugu vrstu turista.

Lokalna vlada je 2020. objavila da zauzima stav protiv „prekomerne konzumacije alkohola u određenim mestima na Balearskim ostrvima“.

***

Bonus video: Skriveni troškovi na odmoru – Sve zamke All Inclusive-a

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar