Kipar
Kipar; Foto: - / Huber images / Profimedia

Osiguravajuće društvo dalo je odgovor na slučaj koji se deli društvenim mrežama.

Iskustvo srpskog para koji je platio osiguranje, a na letovanju doživeo šok izazvalo je dosta pažnje. Odgovor Milenijum osiguranja na celu situaciju vam prenosimo u celosti.

„Kod polisa putnog osiguranja sa asistencijom, sastavni deo su Uslovi za osiguranje pružanja pomoći za vreme putovanja i boravka u inostranstvu. U ovim uslovima je navedeno u kojim slučajevima se pruža asistencija, a u kojim slučajevima se ne pruža. Između ostalog alergijske reakcije na Sunce nisu pokrivene polisom, što je standardna praksa kod svih osiguravača.

Ukoliko je zahtev osnovan i u skladu sa pomenutim Uslovima osiguranja, apsolutno uvek se isplaćuje naknada troškova po odštetnom zahtevu.

Polisa pokriva onaj deo sveta kako je na polisi ugovoreno. Ukoliko u konkretnom slučaju ne postoji mreža medicinskih ustanova sa kojima postoji ugovor o direktnoj saradnji, pregled se svakako organizuje preko partnera asistenske kuće, što je ovoj osiguranici u konkretnom slučaju i ponuđeno. U pitanju je Coris asistencija, koja na Kipru ima mrežu lekara sa kojima sarađuje dugi niz godina. U ovom konkretnom slučaju osiguraniku je ponuđena opcija organizacija pregleda, ali je ona samoinicijativno otišla na pregled, posle čega je po povratku u Srbiju podnet zahtev za refundaciju troškova sa dokaznom dokumentacijom. Naglašavamo da svaki osiguranik ima pravo da podnese zahtev za refundaciju troškova koji su plaćeni bilo gde u inostranstvu, ukoliko je polisa ugovorena za taj deo sveta i zatražena medicinska asistencija je pokrivena polisom.

Nakon obavljene dodatne provere preko naše asistentske kuće (Coris asistencija, kompanija koja sarađuje sa velikim brojem domaćih osiguravača) u konkretnom slučaju, utvrdili smo da se osiguranica žalila na problem sa okom. Imajući u vidu da se organizacija pregleda vrši na osnovu izjave osiguranika o konkretnom problemu, Coris asistencija ponudila je organizaciju pregleda te u tom momentu nije bilo saznanja da se radi o alergijskoj reakciji. Osnovanost zahteva se u svakom slučaju utvrđuje uvidom u kompletnu dokumentaciju spisa predmeta.

Pročitajte još:

Nakon toga, osiguravaču je dostavljen izveštaj lekara gde je konstatovana dijagnoza akutni alergijski dermatitis na licu i izjava osiguranika koja sadrži podatak da je vrsta bolesti alergijska reakcija na sunce nastala prilikom boravka na plaži u vidu otekline na čelu i ispod oka, što nije pokriveno važećim Uslovima putnog osiguranja.

Korisnica osiguranja je komunicirala sa asistenstkom kućom Coris i u prijavi na Kipru je izjavila da ima problema sa okom, a naknadno je utvrđeno da je u pitanju alergijska reakcija na Sunce, što nije obuhvaćeno polisom. To je standardna praksa i isključenje od osiguranja koje se nalazi u Uslovima drugih osiguravajućih kuća. Tek pošto je po povratku u Srbiju dostavljena medicinska dokumentacija osiguranice utvrđeno je koji je medicinski problem imala, te da prema toj dokumentaciji nema pravo na odštetu.“

***

Bonus video: Povreda na letovanju – Čemu služi polisa osiguranja?

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar