Tinejdžeri iz Srbije su pokrenuli projekat koji ima za cilj promociju talenta u mladim ljudima od 13 do 18 godina.
Živimo i stvaramo u vremenu u kome je mladim generacijama veoma teško da pokažu svoje talente i umeća i da izraze slobodno svoj duhovni, intelektualni i kreativni potencijal.
Veoma često društvo, porodica i škola nemaju fokus na talente mladih, zbog čega se javljaju problemi u njihovom razvoju i izazivaju teškoće u procesu odrastanja.
Cilj međunarodnog konkursa „Mojih 5 minuta“ jeste da u digitalnoj eri koja briše granice otvori univerzalni međunarodni prostor u kome će mladi od 13 do 18 godina moći da predstave svoje veštine, znanja i sposobnosti.
Mladi ljudi iz celog sveta moći će da snime sadržaj u kome se izražavaju u video-formatu čije je trajanje do pet minuta, pokazujući svoje najbolje kvalitete. Tako će imati svoju jedinstvenu platformu „Mojih 5 minuta“, koja će im omogućiti da se predstave međunarodnoj javnosti.
Kampanja „Mojih 5 minuta“ stvorena je u težnji da mladi ljudi na digitalnoj platformi, u formatu u kome su navikli da komuniciraju, pripreme i prikažu svoje najbolje talente iz različitih disciplina.
Ono što mladi treba da urade je da snime video do pet minuta i da ga podignu na platformu.
Među onima koji su podržali projekat i dali svoj glas da se pokrene srećan talas i afirmacija onog skrivenog, najlepšeg u mladima su producent Gane Pecikoza, „Državni Posao“ i glumci Dimitrije Banjac, Nikola Škorić i Dejan Ćirjaković, pevač Momčilo Bajagić Bajaga, glumica Iva Štrljić, pevačica Ana Stanić, najmlađi modni dizajner Tara Katarina, pevačica Lena Kovačević, pevačica Sashka Janx, džez muzičar Maks Kočetov, Dragan Vujić – Vujke, plesna škola Dance factory, pevač Dušan Svilar, košarkašica Nataša Kovačević, glumica Anđelka Prpić i fudbaler Boško Janković.
Cela ideja potekla je od mladih učenika srednje škole „Arhimed“ iz Beograda.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar