Za restoran DK Oyster na Mikonosu pročulo se širom sveta zahvaljujući besnim gostima, ali dok se oni žale na bahato osoblje i nadrealne cene, iza svega stoji vlasnik Dimitrios Kalamaras.
Sećate se restorana u kojem su turistkinji pretili policijom jer nije htela da plati 600 evra za dve krabe i dva koktela, i u kojem je par platio 800 evra za piće, predjelo i salatu? Nakon pobune turista koje iz godine u godinu nasedaju i plaćaju astronomske cifre, novinari Daily Maila su u „DK Oyster“ otišli na tajni zadatak i imali šta da vide – poslužene su im „tri mršave noge raka“ koje su morali da plate 121 evro.
Zapitali su se ko je taj čovek koji stoji iza ovog „koncepta“ i na šta tačno troši svoj novac i dodatno razbesneli prevarene goste iz celog sveta.
Dimitrios Kalamaras, čiji su inicijali u prvom delu naziva restorana ‘DK Oyster‘, odrastao je na Mikonosu, gde je njegov deda vodio jedan turistički restoran u Platisu Gialosu, gde se danas nalazi i njegov „DK Oyster“. Porodica ga je podsticala da stekne dobro obrazovanje pa tako Kalamaras govori pet jezika – engleski, francuski, italijanski i španski, uz materinji grčki. Školovao se i u inostranstvu, živeo u Švajcarskoj, pre nego što se vratio u rodnu Grčku i preuzeo porodični posao.
Zloglasni restoran osnovan je 2016. godine, a danas mu je to glavni biznis i upravlja njime zajedno sa svojim bratom koji se takođe bavi turizmom i ugostiteljstvom. Inače, braća vode i jedan italijanski restoran, doduše ne tako poznat kao ovaj.
Zarađuju očigledno jako dobro, a Kalamarasa ne pogađa negativan publicitet pa se na društvenim mrežama često hvali luksuznim načinom života.
Njegove objave često uključuju hashtagove kao što su „život na jahti“ ili „luksuzni životni stil“, a vrlo često objavljuje i fotografije iz svog restorana, koji opisuje kao „modernu sagu o hedonizmu i uživanju“, prenosi Jutarnji list.
Posebno je ponosan na činjenicu da njegov restoran nudi skupe havanske cigare i „kraljevski kavijar“. Hvali se i njihovim ribeye odreskom, ukrašenim jestivim zlatnim listićima i beluga kavijarom, koji košta 1.850 evra po kilogramu. Na Facebooku često objavljuje svoje skupe jelovnike, a opravdava ih tvrdnjom da je njegov restoran „mesto za uživanje u načinu života grčkih bogova“.
Često putuje na egzotične lokacije, a društvo mu pravi plavokosa supruga Kristi Tanou. Njih dvoje uživaju u luksuznim automobilima, privatnim jahtama i društvu zvezda, putuju Karibe, Floridu, Njujork, London…
Kristi je, baš kao i njen dragi, studirala hotelijerstvo u Les Rochesu, prestižnoj školi u Švajcarskoj, pre nego što se vratila u Grčku. Poreklom je iz Atine.
I dok se njih dvoje trude da prikazuju svoje živote u najboljem svetlu, recenzije na Tripadvisoru i Facebooku pričaju neku sasvim drugu priču.
„DK Oyster“ je pun negativnih recenzija, a nezadovoljni gosti nisu štedeli ni vlasnika, pa su mu poručili da izgleda kao „jeftina verzija Del Boja“, da je prevarant i da će se „zabavljati oni kad završe na sudu“.
Većina ocena na Tripadvisoru su jedinice, a negativna iskustva posetilaca samo se nižu.
„Totalna prevara! Dva bezalkoholna pića reklamirana po 14 € svako … umesto 28 €, platili smo ih 152 €! Pitala sam zašto i rečeno mi je da Coca-Cole koštaju 76 € po komadu! Ukazala sam na to da im u cenovniku piše 14 € svaki, a taj podli čovek mi je odgovorio: ‘Ne danas!‘,“ glasi jedna od negativnih recenzija, pa nastavlja: „Stavili smo 30 evra na šank i otišli, a onda je on zgrabio moju prijateljicu za ruku, a ja sam bila prisiljena da je branim, što sam i učinila, i jasno mu dala do znanja da će biti uhapšen ako još jednom dodirne nju ili mene. Izašle smo napolje, a on je vikao za nama nešto što nismo razumele.“
„Trebalo bi ga zatvoriti, to su prevaranti. Izbegavajte ovo mesto u širokom luku ako ne želite da budete nasamareni“, glasila je još jedna negativna recenzija.
Da je reč o velikim prevarama, upoznat je i sam Tripadvisor, koji je izdao vlastito upozorenje u vezi ovog restorana.
„Tripadvisor je upoznat s nedavnim medijskim izveštajima ili događajima koji se tiču ovog obekta, a koji možda nisu u skladu s recenzijama na našoj stranici. U skladu s tim, možda bi trebalo da dodatno istražite informacije o ovom objektu ako planirate svoje putovanje“, ogradili su se.
Kalamarasu, s druge strane, nije nikakav problem upustiti se u javnu raspravu s nezadovoljnim posetiocima, a često se brani tako što im govori da „lažu“ i da „samo žele slavu ili besplatan obrok“.
Poručio je gostima da bi trebalo temeljno da provere jelovnike pre naručivanja, a išao je i toliko daleko da je izjavio kako „jeftine mušterije kvare ugled njegovog restorana.“
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare