Foto:Instagram/saratkd7

Opština Mladenovac pozvala je influenserku i popularnu tiktokerku Saru Damnjanović da petog oktobra poseti mladenovačke osnovne škole i učenicima od petog do osmog razreda odgovori na njihova pitanja.

Osim što je osvojila titulu Miss Asia Global 2019. i što se zna da je studentkinja ekonomije, višestruka šampionka Balkana i Evrope u tekvondu i influenserka, važno je znati i da Sara može na štiklama nogom da podigne i spusti rampu, što je pokazala u jednom videu.

Mladenovački đaci će sigurno imati pregršt pitanja za nju. I baš oko toga se povela polemika na Fejsbuku.

NOVI NIVO LUDILA: GO Mladenovac pozvala je influenserku i praćenu tiktokerku Saru Damnjanović da sutra poseti mladenovačke osnovne škole i održi nekakve… nešto, verovatno. Prosveto i roditelji, šta je ovo? ?

Posted by Stevan Vlajić on Недеља, 04. октобар 2020.

„Saru znam lično i devojka je skroz ok, veoma lepo vaspitana i kulturna, svetski je poznata, i ja sam mnogo pametnih stvari o online marketingu naučio od nje. Sara je šampion u Taekwondu. To je sport u kom ima malo para osim ako se ti sam ne iscimaš da kreiraš neki svoj imidž. Ona je iskoristila društvene mreže da prikaže svoje talente za fudbal i baratanje nogama generalno. Onda su je kontaktirali sponzori i sada tako zarađuje, a sprema i svoj brend kao sledeći nivo. Jako dobra priča o preduzetništvu. Naravno, ljudi vide njene slike u bikiniju i jedino to komentarišu. E sad, da li je deci to potrebno? Ja mislim da jeste, potrebno je da imaju i ceo predmet o preduzetništvu i marketingu jer ta deca će živeti u 100% digitalnom dobu. Neka devojčica može da vidi njen primer i da sutra i ona namesti sebi lep život – putuje po svetu gde god poželi i da sama zaradjuje tako da može da kupi šta god poželi“, piše Istok Pavlović.

Pročitajte još:

„Deca izlaze iz osnovne škole funkcionalno nepismena ali im treba ‘marketing’ predavanje od ‘influensera'“, jedan je od odgovora.

„Škola je trenutno skraćena na par sati dnevno. Decu jedva da stižu da nauče da pišu i čitaju i sad je opravdano dovoditi influenserku koja promoviše ‘zdrav’ imidž adolescentima koji su jelte formirane ličnosti, koji su u pravom uzrastu da prepoznaju marketinški potencijal filtera, filera, mačijih očiju, preterane šminke i generalno šupljine praznine. Forme bez sadržaja“, drugi je odgovor.

„Nama su dovodili Nindža Kornjače koje očigledno nisu bile prave, zato imamo problem sa poverenjem. Bio je i Big Lale za dinar i po. Takođe je ostavilo posledice. Dajmo šansu novom pristupu…“

Na kraju, ako već pričamo o edukaciji dece o online marketingu i preduzetništvu, sigurni smo da je opština Mladenovac, ako im je to uopšte bila ideja, sigurno mogla da nađe uspešne, stručne ljude koji bi klincima na neposredan, ali koristan način mogli da objasne o čemu se tu zaista radi.

Šta vi mislite? Pište nam u komentarima.

*

Bonus video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare