"U ovoj 'kovid situaciji' kao da je pozorište najopasnije mesto - a to nije tačno. Kad dođete u publiku, mere vam temperaturu, morate da nosite maske, rastojanje među gledaocima mora da bude četiri mesta - pri tome Atelje 212 ima otvoren krov. A onda izađete na ulicu, nigde se tako stroge mere zaštite ne primenjuju", ocenila je rediteljka Tatjana Mandić Rigonat u emisiji "Probudi se" TV Nova S.
Pozorišna rediteljka Tatjana Mandić Rigonat je, gostujući u emisiji „Probudi se“ TV Nova S komentarisala aktuelne teme, među kojima su i zaštitne mere koje se primenjuju u pozorištima.
„U ovoj ‘kovid situaciji’, kao da je pozorište naopasnije mesto – a to nije tačno. Kad dođete u publiku, mere vam temperaturu, morate da nosite maske, rastojanje među gledaocima mora da bude četiri mesta -pri tome Atelje 212 ima otvoren krov.
Publika želi da dođe i dolazi, a onda izađete na ulicu – nema mera u kafićima, život ključa na ulicama – pa se onda zapitate zašto su tako rigorozne mere u pozorištima, a van njih se ništa od toga ne sprovodi?“, pita Tatjana mandić Rigonat.
Ona je pozvala doktora Predraga Kona da obiđe pozorišta, da proveri da li su mere prestroge i da li je surovo to razdvajanje publike.
„U pozorištu u Rijeci, u parteru su gledaoci takođe razvojeni, ali u grupama. Tri sedišta za one koji su došli zajedno, pa razmak, a ne kao kod nas.
Volela bih da dr Kon objasni – ako je krov Ateljea 212 otvoren, zašto kod nas može da bude samo 110 gledalaca, a u kafićima i splavovima može više ljudi? Zašto kultura nije prioritet nego kafane i splavovi?“, upitala je Tatjana Mandić Rigonat u emisiji „Probudi se“.
„Pozorište je društveno opasno mesto, pošto propituje ključne društvene teme – a kao da se kultura marginalizuje. Kao da je sve važnije -i da li će kafići biti puni, da li rade splavovi od toga kako funkcioniše kulturni život, i kako preživljavaju naše kolege slobodni umetnici“, upozorila je poznata rediteljka.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare