Multimedijalni umetnik, reditelj i filozof Igor Simić predstavio je video spot i pesmu "Don't Be Fake" s Anom Ćurčin u glavnoj ulozi. Spot je premijeru imao na izložbi "Na vezi, bezveze" koja je trajala od 26. januara, a završava se danas u Kulturnom centru Beograda.
Ništa nije uobičajeno i na prvu loptu što se tiče samog videa i pesme „Dont Be Fake“. Na snimanju spota Ana Ćurčin je pesmu otpevala a kapela, a tek posle je dodata muzika.
„Don’t Be Fake” je zamišljen kao video rad u kojem se vesti pevaju i bavi se time šta je fejk u politici, a šta u ljubavnim odnosima. Ideja je da je sav fejknes u srodstvu sa otuđenjem. Upravo zbog otuđenja je video snimljen obrnuto od prakse:
– Ana je live pevala na snimanju, pa je matrica dodata posle. Dakle, nema lip sync-a – kaže Igor Simić.
Ana Ćurčić kaže da je uvek mali izazov, ali i jako zabavan proces kreirati muzičku i vokalnu interpretaciju na Igorove tekstove.
– Volim miks humora, kritičkog razmišljanja, vizuelnih referenci i emocije koja se desi u pesmama na kojima zajedno radimo, ali i kreativne slobode koju dajemo jedni drugima. Tako je i pesma „Don’t Be Fake“ bila jedan divan proces i sada postoji i kao pesma, kao umetnički video rad, a dobiće „dom“ i u novoj igri „The Cub“ Demagog Studija – kaže Ćurčin.
Igor i Ana sarađivali su na šest pesama do sada, uglavnom za video igre kompanije Demagog Studio (Igor je suosnivač i kreativni direktor), ali i za film. Na realizaciji pesme i spota „Don’t Be Fake“ pored Igora Simića (reči i koncept) i Ane Ćurčin (kompozicija i vokal) učestovao je i Šejn Beri (aranžman i miks). Pesma će biti dostupna na svim digitalnim platformama od 5. marta.
Bonus video: 24 minuta – muzički gost Ana Ćurčin