Koncert Narodno pozotište Foto:TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Tradicionalni Novogodišnji operski gala koncert solista, Orkestra i Hora održan je sinoć uoči dočeka Srpske nove godine na Velikoj sceni Narodnog pozorišta u Beogradu.

Pravi spektakl od skoro tri sata bio je realizovan pod dirigentskom upravom Đorđa Pavlovića, Đorđa Stankovića i Zorice Mitev Vojnović, a u režiji Ivane Dragutinović Maričić, dok je koncertmajstor bila Edit Makedonska.

Koncert je počeo Verdijevom uvertirom za operu Đuzepea Verdija „Nabuko“, da bi zatim hor Opere izveo numeru „Chi del gitano i giorni abbella“ iz njegove opere „Trubadur“, a publika je zatim poslušala i ariju „Stride la vampa“ u izvođenju solistkinje Nataše Jović Trivić i hora.

Dragutin Matić koncert Narodno pozotište Foto:TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Usledila je arija „Cortigiani, vil razza dannata“ iz opere „Rigoleto“ (1851), koju je dočarao solista Dragutin Matić, a ariju „Ritorna vincitor“ iz opere „Aida“ istog autora interpretirala je istaknuta operska umetnica Sanja Kerkez.

Ariju „La calunnia“ iz opere „Seviljski berberin“ otpevao je Dragoljub Bajić sa horom, a operska diva Dragana del Monako izazvala je ogroman aplauz čim je izašla na scenu gde je izvela popularnu ariju „Habanera“ iz opere „Karmen“ Žorža Bizea. Ariju „Votre toast“ iz iste opere izveo je prvak opere NP Vladimir Andrić, a uz njega su pevale mlade nade Sara Ristić, Nataša Jovović i Anastasija Stanković, uz Hor Opere.

Đorđe Pavlović koncert Narodno pozotište Foto:TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

„Samson i Dalila“, opera Kamija Sen-Sansa predstavljena je arijom „Mon coeur s’ouvre à ta voix“ koju je pevala Aleksandra Angelov. Ariju „Nesum dorme“ iz opere „Turandot“ Đakoma Pučinija publika je čula u izvođenju soliste Janka Sinadinovića i Hora Opere, a zatim je usledila arija „Udiste… Mira di acerbe lagrime“ iz „Trubadura“ u izvođenju dueta Sanje Kerkez i Dragutina Matića, što je izazvalo ogroman aplauz. Ariju iz opere „Adrijana Lekuvrer“ Frančeska Čilea otpevala je Sanja Anastasia, dok su Vladimir Andrić i Dragoljub Bajić izveli ariju „Cheti, cheti immantinente“ uz opere „Don Paskvale“ Gaetana Donicetija. Na kraju prvog čina izvedeno je šest arija iz „Travijate“.

Nakon pauze, drugi čin je bio posvećen kompletnim drugim činom operete ili komične opere „Slepi miš“ (1874) Johana Štrausa, čiji je dirigent bila Zorica Mitev Vojnović, a zanimljivo da je kostime odavno kreirala naša istaknuta slikarka Olja Ivanjicki (1931-2009).

Nataša Jović Trivić koncert Narodno pozotište Foto:TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Bonus video: Predstava „Deca“ – Narodno pozorište u Beogradu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar