Foto: Beogradska filharmonija/Promo

Beogradska filharmonija nagrađena je "Priznanjem 2020" Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji "digitalne komunikacije" za projekat "Filharmonijska onlajn sezona", odnosno način na koji je institucija komunicirala sa publikom tokom perioda obustave aktivnosti, saopšteno je iz ove ustanove kulture.

„Digitalna komunikacija se uvek bazira na 3I principa. Prvi je initiate – slušamo našu publiku da bi smo ih čuli, razumeli i saznali što više o njihovim vrednostima. Drugi princip je iterate – podešavamo komunikaciju tako da uvek bude lepa i harmonična, bez šumova. I na kraju, integrate – integrišemo komunikaciju i prilagodimo poruke svakom kanalu komunikacije da bismo publici došli na najprirodniji način. Kampanja Beogradske filharmonije je odgovorila svim zahtevima i s razlogom je dobitnik priznanja za najbolju kampanju u kategoriji digitalna komunikacija“, obrazložila je Ana Mirković, direktorka i suosnivačica „Digital Communications Instituta“.

Društvo Srbije za odnose s javnošću je 23. put je dodelilo nagrade za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti, ovoga puta u onlajn prostoru. Do sada je ovim priznanjem Beogradska filharmonija bila nagrađena 2018. u kategoriji PR komunikacija u integrisanim kampanjama za „Prvi koncert na otvorenom“, a naredne 2019. u kategorijama za komunikaciju društveno odgovornih projekata i Brend PR za Filharmonijske koncerte za bebe.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar