Foto: Nenad Mihajlović/Nova.rs

Beogradski režim se hvali da je pružio pomoć Železnicama Srbije za otvaranje linije Beograd – Novi Sad koja je najavljena za 19. mart. Stranka slobode i pravde (SSP) u svom saopštenju podseća građane kako je tekao ovaj proces.

U septembru 2014. godine Zorana Mihajlović je najavila da će pruga do Budimpešte, ne samo do Novog Sada, da bude otvorena za saobraćaj 2017. godine. Aleksandar Vučić je potom u martu 2015. godine potvrdio da će voz ka Budimpešti da krene 2017. godine.

U 2017. godini, obećano je da će Beograđani da posete Novosađane za 40 minuta već sredinom 2019. godine, a u avgustu 2019. je rok pomeren na novembar 2021. godine. U decembru 2021. godine, Momirović je najavio završetak radova do Novog Sada za kraj 2021. godine, a u decembru 2021. godine je pomeren rok za 1. mart 2022. godine, da bi se otvaranje pruge najavilo za 19. mart 2022. godine.

„Kinezi su za 4 godine završili prugu kroz Tibet, dugu 453 km, sa deonicama na preko 5.000 metara nadmorske visine i cenom od 10 miliona evra/km, a vama 5 godina kasni izgradnja 75 km pruge u vojvođanskoj ravnici, i to po ceni od 15 miliona evra/km. Ovaj režim se hvali sa završenim radovima na pruzi koja kasni ukupno pet godina. Umesto da sakriju pogled i da objasne šta su toliko dugo radili i zbog čega nemamo obećanu prugu do Budimpešte već pet godina SNS će otvaranje ove pruge da koristi u predizborne svrhe pod parolom ‘dela govore’. Ako je režimu bilo neophodno šest godina za nadzemnu prugu po ravnici, koliko bi im trebalo da izgrade metro ispod Beograda“, navodi se u saopštenju,

Jedini način da se Beograd zaštiti i da dobije metro koji će biti bezbedan i povezivati ljude, a ne livade, je da se glasa 3. aprila protiv ovog režima i ove vlasti, zaključuju iz SSP-a.

BONUS VIDEO: Marinika Tepić predstavila kandidate za narodne poslanike

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar