Oglas
Oglasila se sestra Kardašijan.
Prvi čovek Instagrama je u svom jučerašnjem videu branio promene od reakcija korisnika, nakon što je društvena mreža pokrenula niz izmena sa ciljem da više liči na svog najvećeg rivala – TikTok.
Promene, koje uključuju fid sa objavama koje predlaže algoritam i forsiranje „Reels“ kratkih snimaka u stilu TikToka, dovele su do toga da se korisnici muče da pronađu objave prijatelja i porodice, što je nekada bila glavna svrha društvenih mreža.
„Čujemo da su korisnici zabrinuti zbog naše odluke da sve više sadržaja na instagramu bude u formi video snimaka. Mi ćemo nastaviti da podržavamo i fotografije, ali moram da budem iskren: Instagram će se vremenom sve više oslanjati na video sadržaj.“, rekao je u snimku Adam Moseri, prvi čovek Instagrama.
👋🏼 There’s a lot happening on Instagram right now.
— Adam Mosseri (@mosseri) July 26, 2022
I wanted to address a few things we’re working on to make Instagram a better experience.
Please let me know what you think 👇🏼 pic.twitter.com/x1If5qrCyS
Šef Instagrama je branio i novi algoritamski fid koji će sve više preporučivati objave ljudi i stranica koje ljudi ne prate.
„Ideja je da pomognemo da pronađete nove i zanimljive stvari za koje možda niste znali da postoje. Ujedno, ovo je jedan od najboljih načina da autori sadržaja dođu do nove publike i povećaju broj pratilaca. Moramo da evoluiramo jer se svet brzo menja.“ , objašnjava on.
Nezadovoljstvo je izrazila i Kajli Džener, jedna od sestri Kardašijan, koja je na Instagramu napisala: „Vratite Instagram kakav je bio. Prestanite da kopirate TikTok. Želim gledati fotografije svojih prijatellja“.
Promene na Instagramu se tumače kao odgovor na vrtoglavi rast TikToka, posebno među mlađim korisnicima. U Velikoj Britaniji, TikTok je treća najposećenija mreža, a prednjači po broju preuzimanja u odnosu na bilo koju drugu aplikaciju.
Pročitajte još
Pojačavanjem algoritamskih preporuka, omogućavanjem korisnicima da „remiksuju“ postove i forsiranje vertikalnih video snimaka preko celog ekrana, Instagram pokušava da glavno iskustvo aplikacije pretvori u nešto slično onom što kineska mreža nudi.
Sestrinska kompanija Fejsbuk takođe prolazi kroz slične promene. Mark Zakerberg je prošle nedelje najavio oživljavanje hronološkog fida, zajedno sa novom početnom stranicom koja se bazira na preporukama algoritma.
„Fejsbuk aplikacija će imati dve fid kartice. Jedna će se zvati Feeds i hronološki će prikazivati objave prijatelja, stranica i grupa, a druga Home kartica prikazivaće sadržaj do kog mislimo da vam je najviše stalo. Ovo je bila jedna od najtraženijih opcija, a Feeds će omogućiti korisnicima da dodatno prilagode i kontrolišu svoje iskustvo na mreži.“, napisao je Zakerberg u objavi.
Oba su pokušaj da se imitira Tiktokova stranica „Za vas“ (For You).
***
***
Pratite nas i na mrežama: